Następca Ferrari Enzo (F70) wyszpiegowany raz jeszcze

Następca Ferrari Enzo jest chyba jednym z najbardziej wyczekiwanych samochodów ostatnich lat. Model, znany jeszcze pod kryptonimem F70, od początku wzbudza emocje. Dotarliśmy do najnowszych zdjęć szpiegowskich, które prezentują sportową sylwetkę tego supersamochodu.

Ferrari F70 - zdjęcie szpiegowskie (źródło: Greg23 z forum FerrariChat)Ferrari F70 - zdjęcie szpiegowskie (źródło: Greg23 z forum FerrariChat)
Arkadiusz Gabrysiak

Następca Ferrari Enzo jest chyba jednym z najbardziej wyczekiwanych samochodów ostatnich lat. Model, znany jeszcze pod kryptonimem F70, od początku wzbudza emocje. Dotarliśmy do najnowszych zdjęć szpiegowskich, które prezentują sportową sylwetkę tego supersamochodu.

Zachodnie źródła twierdzą, że pod kamuflażem nie znajduje się jeszcze finalny prototyp modelu F70, ale jedynie tzw. muł testowy dla kluczowych komponentów i układów. Nie zmienia to jednak faktu, że na prezentowanych fotografiach sylwetka samochodu jest z pewnością bliższa ostatecznej wersji niż zakamuflowany pojazd uchwycony w kwietniu.

Wierząc ostatnim (jeszcze nieoficjalnym) informacjom, źródłem napędu najnowszego Ferrari będzie najprawdopodobniej wzmocniona do około 800 KM, 6,3-litrowa jednostka w układzie V12 znana z najnowszego F12berlinetta i FF. Dodatkowy zastrzyk 120 KM dzięki układowi HY-KERS pozwoli czasowo zwiększyć moc pojazdu do 920 KM.

Ferrari F70 - zdjęcie szpiegowskie (źródło: Greg23 z forum FerrariChat)
Ferrari F70 - zdjęcie szpiegowskie (źródło: Greg23 z forum FerrariChat)

Następca Ferrari Enzo ma być wykonany głównie z aluminium i włókna węglowego, dzięki czemu jego masa będzie oscylować w okolicach 1150 kg. Taki współczynnik masy do mocy ma pozwolić temu supersamochodowi osiągnąć pierwsze 100 km/h w niecałe 2,5 s, a prędkość maksymalna ma wynieść 408 km/h.

Ferrari najprawdopodobniej zaprezentuje swoje najnowsze dzieło na salonie samochodowym w Genewie w 2013 roku.

Źródło: TeamspeedAutoevolution

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił