Najtańsze nowe auto w Polsce zostało odświeżone. Co się zmieniło?

Po blisko czterech latach od rynkowej premiery Hyundai zdecydował się na odświeżenie trzeciej generacji mieszczucha i10. Zmiany nie są duże, ale klienci powinni je docenić.

Hyundai i10 (2024)Hyundai i10 (2024)
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Hyundai
Aleksander Ruciński

Hyundai i10 to nie tylko jeden z najtańszych, ale i najładniejszych przedstawicieli segmentu A. Choć trzecia generacja wciąż prezentowała się atrakcyjnie, Koreańczycy postanowili odświeżyć wygląd, by przyciągnąć do salonów nowych klientów.

Auto zyskało przeprojektowaną atrapę chłodnicy z ciekawymi LED-ami do jazdy dziennej i delikatnie zmienione reflektory. Przy okazji zaktualizowano również gamę lakierów i opcji wykończenia. Dwie barwy są zupełnie nowe - to Lumen Grey i Meta Blue widoczne na zdjęciach. Inne są też wzory felg - standardowo w rozmiarze 15 cali lub (w odmianie N-Line) 16 cali .

Równie kosmetyczne zmiany dotyczą kabiny, w której zagościło niebieskie oświetlenie ambientowe i zmienione tapicerki. Pojawił się też standardowy 4,2-calowy wyświetlacz, a także porty USB-C. W opcji możemy dostać m.in. nawigację, bezprzewodowe Apple CarPlay i Android Auto czy liczne systemy wsparcia kierowcy.

Hyundai nie wspomina nic o zmianach technicznych, co oznacza zapewne, że pod maską wciąż będą gościć benzynowe silniki 1.0 i 1.2. Więcej szczegółów powinniśmy poznać niebawem. Produkcja odświeżonego i10 wystartuje w kwietniu.

  • Hyundai i10
  • Hyundai i10
  • Hyundai i10
  • Hyundai i10
  • Hyundai i10 (2024)
  • Hyundai i10
  • Hyundai i10
[1/7] Hyundai i10 Źródło zdjęć: Materiały prasowe | Hyundai

Wybrane dla Ciebie

Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej