WAŻNE
TERAZ

Zamknięte lotnisko w Lublinie. "Nieplanowana aktywność wojskowa"

Najszybsze auto świata? Bugatti Veyron? Nieee...

Bugatti Veyron przyspiesza do pierwszej setki w czasie dokładnie 2,46 sekundy. A prezentowane auto robi to znacznie, znacznie szybciej!

Obraz
Michal Grygier

Mówimy o przyspieszeniu, a nie o prędkości maksymalnej. Ponieważ ten drugi rekord należy do amerykańskiego SSC Aero (411 km/h). Gwoli dokładności chodzi o auto dopuszczone do ruchu po drogach publicznych. Czyli takie, którym można wybrać się do sklepu.

Bugatti Veyron przyspiesza do pierwszej setki w czasie dokładnie 2,46 sekundy. A prezentowane auto robi to znacznie, znacznie szybciej!

Mówimy o przyspieszeniu, a nie o prędkości maksymalnej. Ponieważ ten drugi rekord należy do amerykańskiego SSC Aero (411 km/h). Gwoli dokładności chodzi o auto dopuszczone do ruchu po drogach publicznych. Czyli takie, którym można wybrać się do sklepu.

Panie i Panowie. Najszybszym autem jest Maxximus G-Force! I jest niczym innym, jak przerobioną brytyjską Ultimą GTR. Od 0 do 100km/h G-Force przyspiesza w czasie - 2,1 sekundy! Słownie - dwie sekundy i jedna dziesiąta! Imponujące. I wpychające oczy, gdzieś w okolice potylicy.

Reszta wartości robi nie mniejsze wrażenie. Od 0 do 160 km/h w 4,54 sekundy, a od 0-160-0 km/h jedynie 8,86 s! W ostatnim teście Veyron osiągnął czas 9,9 s. Różnica, choć niewielka, to znacząca.

Maxximus dysponuje jednostką napędową Chevroleta o pojemności 7-litrów i ośmiu cylindrach w układzie V. Moc, maksymalny moment obrotowy, dodatki - niestety jeszcze nie są znane. Za projekt odpowiada dwóch panów na pierwszy rzut oka pasujących do siebie jak makrela do lodów truskawkowych (zobaczcie foto) - Dr. David McMahan i Marlon Kirby.

Jest jeden problem - cena określona została na 3 miliony dolarów. Trochę dużo. Auto zostanie zaprezentowane podczas ciekawej imprezy - Big Boy's Toys Super Show w Abu Dhabi, 30 kwietnia.

Obraz

A tak brzmi, wygląda i jeździ...

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił