Najpopularniejszy ford w Europie przeszedł lifting. Zmiany? Głównie wewnątrz

Ford Puma przeszedł lifting, choć zmiany w nadwoziu są naprawdę kosmetyczne. Więcej dzieje się we wnętrzu. Pojawiają się też informacje o wersji elektrycznej.

Ford Puma po liftinguFord Puma po liftingu
Źródło zdjęć: © WP Autokult
Mateusz Lubczański

Puma wygryzła Fiestę, a po kilku latach sprzedaży przyszedł czas na lifting. Pod względem zmian nadwozia jest to niemal rynkowy standard – przesunięto znaczek, uaktualniono światła LED (po raz pierwszy na liście znalazł się układ matrycowy), dodano nowy wzór felg. Zmiany można oceniać pozytywnie, ale nie na tyle, by rzucić wszystko i ruszyć do salonów.

O wiele więcej zmieniło się we wnętrzu i nie każdy będzie fanem nowości. O ile wcześniej Puma miała wystający ekran o rozmiarze 8-cali, tak teraz mowa o 12-calowym wyświetlaczu z bezprzewodowym CarPlayem i Android Auto. Do tego klimatyzację obsłużymy tylko przez multimedia. Na liście systemów wspomagających pojawił się między innymi układ automatycznego hamowania podczas wykrycia ruchu poprzecznego przy cofaniu.

Pod maską bez większych zmian, choć wybór nie jest specjalnie duży. Litrowa jednostka z układem miękkiej hybrydy oferowana jest z mocą 125, 155 i 170 KM. Topowe wersje łączone są z automatyczną przekładnią Powershift o siedmiu biegach. Nie wiadomo nic o topowej odmianie ST (pod maską silnik 1,5 l). Producent podzielił się za to informacją o nadchodzącej wersji elektrycznej. Wiadomo, że będzie, ale to tak naprawdę wszystko, co ujawniono.

  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
  • Ford Puma po liftingu
[1/22] Ford Puma po liftingu Źródło zdjęć: WP Autokult |

Wybrane dla Ciebie

Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów
"Mogą demoralizować kierowców". Ekspert o projekcie zmian w przepisach
"Mogą demoralizować kierowców". Ekspert o projekcie zmian w przepisach