Na lepszym zawiasie – KW 1M Coupé (2011)

Specjalista od zawieszeń – KW Automotive GmbH – wyprodukował sportowy zestaw przystosowany do modelu 1M Coupé. Dzięki niemu auto ma nie tylko lepiej się trzymać drogi, ale też być wcale nie mniej wygodne niż egzemplarz z seryjnym zawieszeniem.

Obraz
Olgierd Lachowski
Obraz

Napędzane 3-litrowym, 6-cylindrowym silnikiem z doładowaniem BMW to najbardziej sportowa wersja serii 1. Aby móc w pełni wykorzystać walory 340-konnej jednostki napędowej, auto wymaga bardzo dobrego zawieszenia. BMW o takie się postarało, ale jeszcze bardziej wymagający kierowcy mogą skierować swoje kroki do firmy KW, która przygotowała odpowiednie elementy podwozia.

Nowe zawieszenie to zestaw Variant 3, a więc pakiet, w którym można regulować charakterystykę pracy amortyzatorów oraz bezstopniowo dobierać wysokość samochodu. Po zainstalowaniu V3 da się obniżać przednią część wozu w zakresie od 10 do 35 mm, natomiast tylną oś od 5 do 25 mm.

Projektanci tego pakietu zapewniają, że samochód będzie nie tylko prowadził się pewniej niż na zestawie fabrycznym, ale też nie straci nic na komforcie.

Obraz

Za kompletny zestaw Variant 3 przystosowany do BMW 1M Coupé trzeba zapłacić 1879 euro. Cena obejmuje podatek VAT.

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Nagrywanie policjantów: co warto wiedzieć, by uniknąć problemów
Nagrywanie policjantów: co warto wiedzieć, by uniknąć problemów
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam