Motocyklowe patronaty medialne Autokult.pl na 2014 rok

Wraz z początkiem listopada wystartowała sekcja motocyklowa na Autokult.pl. To wydarzenie nie mogło się obyć bez organizacji patronatów medialnych na 2014 rok. W przyszłym roku medialne wsparcie otrzymają Maciej Sikora oraz Mariusz Palichleb.

Maciej Sikora na SlovakiaringMaciej Sikora na Slovakiaring
Źródło zdjęć: © fot. z archiwum Macieja Sikory
Dominika D.

Rozwój polskiego sportu motocyklowego z pewnością wciąż pozostawia wiele do życzenia, co nie znaczy, że w tym obszarze brakuje talentów rozwijających swoje pasje. Wręcz przeciwnie. Bez względu na dyscyplinę (czy to zmagania terenowe, czy to jazda torowa) praktycznie codziennie słyszymy o sukcesach zawodników, zarówno w Polsce, jak i za jej granicami.

W 2014 roku Autokult wesprze medialnie dwóch zawodników. Wierzymy, że sezon ten będzie owocny dla nich pod względem zdobytych pucharów.

Maciej Sikora

Swoją przygodę zaczynał od jazdy na torach kartingowych. Później przyszła pora na amatorskie wyścigi w Białej Podlaskiej, co zaprowadziło go prosto do Wyścigowych Motocyklowych Mistrzostw Polski. Talent i determinacja sprawiły, że w swoim debiutanckim sezonie 2013 Sikor zdobył wicemistrzostwo w Pucharze Polski w klasie Rookie 600. Ścigał się na motocyklu Yamaha R6 z 2007 roku.

Obraz
© fot. z archiwum Macieja Sikory

W sezonie 2014 Maciek planuje starty w zagranicznych pucharach wyścigowych, aby przygotować się na kolejne sezony do mistrzowskiej klasy Supersport. Obecnie Sikor jest objęty wsparciem sponsorskim polskiej firmy technologicznej PROTiM Sp. z o.o. Aby śledzić wszystko na bieżąco, zapraszamy też na fanpage Maćka.

Obraz
© fot. z archiwum Macieja Sikory

Mariusz Palichleb – PinUp Racing Team

W 2014 roku Mariusz Palichleb rozpocznie rywalizację w klasie Youngtimer Cup. Mariusz jest instruktorem nauki jazdy oraz doskonalenia techniki jazdy. Miłośnik jazdy torowej – większość kilometrów nakręca właśnie na torze, co nie znaczy jednak, że nie porusza się w ruchu miejskim. Wręcz przeciwnie. Jest fanem motocykli z silnikiem V2 – sam ma Aprilię RSV Factory.

Obraz
© fot. Arkadiusz Kuś

Plany startów w Youngtimer Cup miał już w 2012 roku, jednak z sezonu wykluczyła go kontuzja kolana, która wiązała się ze skomplikowaną operacją, zakończoną wstawieniem implantów więzadeł kolanowych oraz stawu kolanowego. Ta kontuzja nie stanowiła jednak bariery nie do przejścia. W 2013 roku Mariusz pozyskał sponsorów – PinUp Studio oraz MTML Sp. z o.o., dzięki czemu było możliwe kupno motocykla Suzuki GSX-R 750 (1997), który jest w trakcie przygotowań do pucharu Youngtimer. Wkrótce odbędzie się oficjalna prezentacja jednośladu, o czym na pewno będziemy informować.

Partnerami w tym przedsięwzięciu zostali także: Forum Motocyklistów, Wydawnictwo Buk Rower oraz „Kulikowsko” – Motocyklowa Szkoła Tomasza Kulika.

Obraz
© fot. z archiwum Mariusza Palichleba
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił