Mitsubishi Lancer Evo IX AMS

Masz Lancera Evo? To prawdopodobnie wcześniej, czy później, ale dojdziesz do wniosku, żeby nieco wzmocnić swoje cacko. Zwykle tak to się kończy. Są tacy, którzy uważają, że Evo jest co najwyżej wyśmienitą bazą do dalszych modyfikacji.

AMS-Mitsubishi-Evo-IX-Blue-Demon-3AMS-Mitsubishi-Evo-IX-Blue-Demon-3
Michal Grygier

Masz Lancera Evo? To prawdopodobnie wcześniej, czy później, ale dojdziesz do wniosku, żeby nieco wzmocnić swoje cacko. Zwykle tak to się kończy. Są tacy, którzy uważają, że Evo jest co najwyżej wyśmienitą bazą do dalszych modyfikacji.

Napęd na cztery koła, silnik który wytrzyma wszystko, mocna skrzynia biegów i sprzęgło. Jeżeli nie chcesz robić tego sam, możesz zwrócić się do jednej z licznych firm tuningowych. Takich jak AMS Performance. Jest znana na całym świecie, jest dobra, a efekt końcowy powala na kolana. Za sprawą przeciążeń oczywiście. Potrzebujesz dowodów? Proszę bardzo - wyścigowy Lancer Evo IX z bezpośrednim przeznaczeniem na... tor.

AMS-Mitsubishi-Evo-IX-Blue-Demon-1
AMS-Mitsubishi-Evo-IX-Blue-Demon-1

Nazwali go Niebieskim Demonem. Trochę banalnie, ale niech będzie. Bo i tak najważniejsze to co kryje pod maską i jak się prowadzi. Lista modyfikacji jest dłuższa niż listy do Świętego Mikołaja wszystkich dzieci na świecie. Pod maską znajdziemy silnik od AMS 2,3RR o pojemności 2,3 litra. Pod młotek poszła oczywiście jednostka sterująca ECU. Tutaj można liczyć na kilkanaście, maksymalni kilkadziesiąt koni mechanicznych extra. Ale, aby moc wzrosła drastycznie, potrzeba poważniejszych zmian. Dlatego Evo otrzymało nową turbosprężarkę, podobnie intercooler, system chłodzenia - wynik to 650 KM! Szczerze mówiąc nie przypominam sobie mocniejszego Evo.

W kwestii prowadzenia i dodatków - nowe hamulce Brembo, tytanowy wydech Greedy, czy sportowe zawieszenie. Plus specjalny bodykit Voltex. Jak to wszystko się ma do 286KM w seryjnym Evo IX?

Jest szybki? Zobacz na filmie...

AMS Performance Blue Demon Time Attack EVO

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów