"Miękka hybryda" w nowym Tucsonie. Producent chce za nią 4 tys. zł

Najlepiej sprzedający się Hyundai na Starym Kontynencie doczekał się faceliftingu. Tucson nie tylko otrzymał nowy grill, ale i stał się oszczędniejszy dzięki instalacji systemu mild hybrid. Polski importer właśnie podzielił się cenami SUV-a.

Kaskadowy grill znamy już z Hyundaia i30Kaskadowy grill znamy już z Hyundaia i30
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Mateusz Lubczański

Kaskadowy grill przejęty z kompaktowego Hyundaia i30 to nie jedyna nowość jaką znajdziemy w modelu Tucson. W pasie przednim zauważymy też odświeżone reflektory z nową sygnaturą świetlną. Jak zwykle w przypadku faceliftingu zmieniono zderzaki, dorzucono do oferty kilka wzorów obręczy jak i zmodyfikowano światła z tyłu.

Oferta Hyundaia obejmuje dwa silniki benzynowe i dwie jednostki wysokoprężne. W pierwszym wypadku mówimy o motorach 1.6, które mają 132 i 177 KM. Diesle generują 136 i 185 KM. Koreańczycy przewidują połączenie ich zarówno z 6-biegową przekładnią manualną, jak i automatami z ośmioma przełożeniami. Oczywiście Hyundai Tucson dostępny będzie z napędem 4x4.

Napęd 4x4 będzie oferowany, choć nie przesadzajmy z możliwościami Tucsona
Napęd 4x4 będzie oferowany, choć nie przesadzajmy z możliwościami Tucsona © mat. prasowe

Polski cennik otwiera kwota 86 900 zł (1.6 GDi 6MT 2WD 132 KM), za którą otrzymamy auto w wydaniu Classic. Najtańszy pojazd z Dieslem kosztuje 105 900 zł. Z kolei najdroższe egzemplarze będą kosztować około 170 tys.

Importer nie wskazał jeszcze dokładnego wyposażenia każdej z wersji, ale już wyszczególniono zawartość pakietów. Wersja Classic otrzyma Plus Pack (czujniki parkowania, tempomat, skórzana kierownica) za 2700 zł, a odmiana Comfort za tę samą cenę dostanie 7-calowy wyświetlacz. Dodatki w wyższych wersjach obejmują 19-calowe felgi, panoramiczny dach, elektryczny dach czy system audio Krell. Układ miękkiej hybrydy oferowany będzie z silnikiem 1.6 z przekładnią DCT. Jego koszt to 4000 zł.

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/8] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił