Mercedes S600 Lorinser Michaela Jordana znów na sprzedaż. Stan auta jest daleki od idealnego

Samochód, który niegdyś należał do Michaela Jordana, znów trafił na sprzedaż. Wypasiony mercedes S600 z pakietem Lorinser ma co prawda kilka mankamentów, ale i tak można się spodziewać wyższej ceny niż w przypadku zwykłego C140. Co ciekawe, samochód zaledwie miesiąc po wylicytowaniu, znów wrócił w ręce salonu.

Mercedes S600 Michaela Jordana wbrew pozorom nie jest w idealnym stanie i wymaga inwestycjiMercedes S600 Michaela Jordana wbrew pozorom nie jest w idealnym stanie i wymaga inwestycji
Źródło zdjęć: © fot. Bring a Trailer
Filip Buliński

Jeżeli marzyliście, by wejść w posiadanie luksusowego mercedesa S600 po Michaelu Jordanie, ale poprzednim razem zabrakło wam odwagi (albo pieniędzy), teraz znów macie okazję. Ciemnoniebieskie coupe chyba nie ma ostatnio szczęścia do nowego właściciela, bo kilka miesięcy temu już gościło na aukcji.

Wówczas sprzedającym był salon Beverly Hills Car Club, a sam mercedes został wylicytowany aż za 202,2 tys. USD (ok. 751 tys. zł). To naprawdę spora kwota, biorąc pod uwagę, że "zwykłe" C140 S600 można kupić za 6 razy mniej. Teraz samochód oferowany jest co prawda przez portal Bring a Trailer, ale w rubryce "właściciel" znów widnieje wspomniany salon. Z opisu wynika, że samochód wrócił do niego zaledwie miesiąc po wspomnianej aukcji. Co się stało? Tego nie wiadomo.

Jeśli wspomniana kwota wywoływała w was (i waszym portfelu) małe przerażenie, tym razem może być nieco łagodniej. Aukcji kończy się bowiem już za 3 dni, a najwyższa oferta wynosi w chwili pisania artykułu 6 tys. USD (ok. 22,2 tys. zł). Kwota na pewno zdąży w tym czasie jeszcze urosnąć, pytanie, czy osiągnie poprzedni pułap.

Oferowany samochód z 1996 r. wyposażony został w 394-konne 6.0 V12, połączone z 5-biegową, automatyczną skrzynią biegów. Amerykański koszykarz dodatkowo ozdobił nadwozie pakietem Lorinser, zawierającym 20-calowe felgi, specjalne końcówki wydechu i subtelne ospojlerowanie. Miłośnicy luksusu doskonale odnajdą się w środku – wnętrze kipi aż od szarej, skórzanej tapicerki i drewnianego wykończenia.

Na pokładzie znajdziemy także adaptacyjne zawieszenie, automatyczną klimatyzację, elektrycznie sterowane fotele z podgrzewaniem, elektryczny szyberdach, nagłośnienie Alpine czy telefon pokładowy zaprogramowany tak, by wyświetlał napis "JORDAN" na ekranie głównym.

Choć dziś pakiet Lorinser w S600 nie wygląda zbyt korzystnie, w latach 90. był bardzo na czasie
Choć dziś pakiet Lorinser w S600 nie wygląda zbyt korzystnie, w latach 90. był bardzo na czasie © fot. Bring a Trailer

Mercedes Michaela Jordana wskazuje obecnie 157 tys. mil (ok. 252 tys. km) i o ile stan wnętrza jest godny podziwu, tak nadwozie nosi większe ślady użytkowania. Na zderzakach widać pęknięcia, a sam lakier, ze względu na zarysowania, wymaga odświeżenia. W kilku miejscach pojawia się zresztą także korozja.

Jeśli liczyliście więc na idealny egzemplarz, możecie się rozczarować. Jeśli jednak bardziej liczy się dla was, że samochód należał do Michaela Jordana, taka okazja może się ponownie nie powtórzyć.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/23] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

DOL-e na polskich drogach. Ich budowę zaczęto w czasach zimnej wojny
DOL-e na polskich drogach. Ich budowę zaczęto w czasach zimnej wojny
Octavia za mniej niż 500 zł miesięcznie. Czyżby presja Chińczyków?
Octavia za mniej niż 500 zł miesięcznie. Czyżby presja Chińczyków?
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Test: Ineos Grenadier – jeszcze lepszy i do tego tańszy
Test: Ineos Grenadier – jeszcze lepszy i do tego tańszy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie