Mercedes odświeżył Marco Polo. Co się zmieniło?

Po liftingu standardowych odmian Vito i Klasy V przyszedł czas na Marco Polo - kempingowe wydanie vana Mercedesa.

Mercedes Klasy V Marco PoloMercedes Klasy V Marco Polo
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Aleksander Ruciński

Odświeżony Marco Polo zadebiutował podczas targów Caravan Salon w Düsseldorfie, przykuwając wzrok nową, błyszczącą atrapą chłodnicy i zmienioną kolorystyką. Największe różnice dostrzeżemy jednak we wnętrzu i bynajmniej nie chodzi o kempingową zabudowę.

Mowa o miejscu pracy kierowcy. Kokpit został mocno przeprojektowany, dzięki czemu lepiej wpisuje się w obecny język stylistyczny Mercedesa. Wąskie nawiewy i nowy, rozbudowany system MBUX zdecydowanie przywodzą na myśl typowo osobowe modele marki.

W parze z odświeżoną stylistyką idą także nowe udogodnienia. Wśród nich m.in. indukcyjna ładowarka do smartfona czy łatwiejszy w obsłudze interfejs sterowania funkcjami wnętrza. Alternatywnie można to robić także z wykorzystaniem aplikacji na smartfonie.

Mercedes Klasy V Marco Polo
Mercedes Klasy V Marco Polo © Materiały prasowe | Daimler

Najważniejsza zaleta Marco Polo, jaką jest przemyślana i wygodna zabudowa, pozostała natomiast bez zmian. Auto zmieści cztery osoby zarówno w czasie podróży, jak i spania. Wszystko to z odrobiną luksusu godnego segmentu premium.

Choć Marco Polo nie jest najmłodszym kampervanem na rynku, dzięki liftingowi, powinien wciąż godnie konkurować z nowościami w postaci Forda Transita Nuggeta czy Volkswagena Californii, którego koncept zadebiutował kilka dni temu.

  • Mercedes Klasy V Marco Polo
  • Mercedes Klasy V Marco Polo
  • Mercedes Klasy V Marco Polo
  • Mercedes Klasy V Marco Polo
  • Mercedes Klasy V Marco Polo
  • Mercedes Klasy V Marco Polo
  • Mercedes Klasy V Marco Polo
  • Mercedes Klasy V Marco Polo
  • Mercedes Klasy V Marco Polo
  • Mercedes Klasy V Marco Polo
  • Mercedes Klasy V Marco Polo
  • Mercedes Klasy V Marco Polo
  • Mercedes Klasy V Marco Polo
  • Mercedes Klasy V Marco Polo
[1/14] Mercedes Klasy V Marco Polo Źródło zdjęć: Materiały prasowe | Daimler

Wybrane dla Ciebie

Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów
"Mogą demoralizować kierowców". Ekspert o projekcie zmian w przepisach
"Mogą demoralizować kierowców". Ekspert o projekcie zmian w przepisach