Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć]

Mercedes powoli oddala się od konserwatyzmu. Awangardowa stylistyka niezbyt szybko, ale konsekwentnie wkrada się do wnętrz i na nadwozia. Widać to po nowoczesnej Klasie C z tabletem wystającym z deski rozdzielczej oraz po niezwykle futurystycznej Klasie S. Mimo tego dumnego kroczenia w przyszłość Mercedes pozostawił w swojej gamie samochód pod wieloma względami prawdziwie klasyczny. Jest nim Klasa E.

Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 1
Źródło zdjęć: © fot. Mariusz Zmysłowski
Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 2
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 3
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 4
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 5
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 6
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 7
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 8
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 9
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 10
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 11
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 12
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 13
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 14
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 15
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 16
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 17
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 18
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 19
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 20
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 21
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 22
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 23
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 24
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 25
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 26
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 27
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 28
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 29
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 30
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 31
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 32
© fot. Mariusz Zmysłowski
Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test [galeria zdjęć] 33
© fot. Mariusz Zmysłowski

Wybrane dla Ciebie

Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów