Mazda MX-5 Senshu debiutuje w Lipsku

Mazda na targach Auto Mobil International Show w Lipsku przygotowała dla swoich fanów niespodziankę. Była to 241-konna Mazda MX-5 Yusho, której przyszłość nie jest jeszcze określona. Wiemy natomiast na pewno, że edycja specjalna Senshu pojawi się już niedługo w niemieckich salonach.

Obraz
Arkadiusz Gabrysiak

Mazda na targach Auto Mobil International Show w Lipsku przygotowała dla swoich fanów niespodziankę. Była to 241-konna Mazda MX-5 Yusho, której przyszłość nie jest jeszcze określona. Wiemy natomiast na pewno, że edycja specjalna Senshu pojawi się już niedługo w niemieckich salonach.

MX-5 Senshu bazuje na standardowym modelu z miękkim dachem, a więc pod maską znajduje się 2,0-litrowa, 4-cylindrowa jednostka napędowa generująca 160 KM i 188 Nm momentu obrotowego. Napęd na tylną oś przekazywany jest za pomocą 6-biegowej, manualnej skrzyni biegów.

Edycja specjalna Senshu dostępna jest w 3 kolorach lakieru: czerwonym, czarnym i białym. Każdy model jest także wyposażony w grafikę na końcówkach zderzaka przedniego i po bokach samochodu. W oczy rzucają się także 17-calowe felgi aluminiowe w kolorze czarnym oraz dwie chromowane końcówki wydechu.

Obraz

We wnętrzu styliści japońskiego producenta zdecydowali się na dwukolorową, skórzaną tapicerkę, aluminiowe pedały, czerwone szwy oraz czerwone obramowania nawiewów.

Na liście wyposażenia standardowego znalazły się także: reflektory ksenonowe, sportowe zawieszenie firmy Bilstein, automatyczna klimatyzacja, system kontroli trakcji oraz wysokiej jakości system audio firmy Bose.

Edycja Senshu skierowana jest na niemiecki rynek, gdzie jej ceny będą rozpoczynać się od 29 190 euro. Powstanie jedynie 200 egzemplarzy Mazdy MX-5 Senshu.

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/9] Źródło zdjęć: |

Źródło: Carscoop

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej