Maserati GranTurismo Trofeo PrimaSerie - edycja limitowana na dobry początek

Nowe Maserati GranTurismo oficjalnie wjeżdża do salonów. Włosi postanowili przypieczętować to wydarzenie limitowaną edycją specjalną PrimaSerie. Chętni muszą się pospieszyć.

Maserati GranTurismo PrimaSerieMaserati GranTurismo PrimaSerie
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Maserati
Aleksander Ruciński

Wydanie PrimaSerie bazuje na wersji Trofeo z podwójnie doładowanym, trzylitrowym V6 Nettuno generującym 557 KM mocy i 650 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To silnik, który w połączeniu z 8-stopniowym automatem zapewnia świetne osiągi. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 3,5 s, a prędkość maksymalna wynosi 320 km/h.

W edycji limitowanej moc zyskała wyjątkowe opakowanie, które doczeka się dwóch konfiguracji kolorystycznych. Każda będzie dostępna w liczbie 75 egzemplarzy. Pierwsza łączy szary lakier Grigio Lamera z czerwonymi wstawkami Corse Red. W drugiej dostaniemy natomiast lakier Neo Scarabeo przełamany zielonymi detalami.

Niezależnie od wybranego koloru standardem jest również pakiet aerodynamiczny zawierający elementy z włókna węglowego, a także podwójne końcówki wydechu typowe dla wersji Trofeo.

Kabina stanowi kolorystyczną kontynuację nadwozia, z przeszyciami w kolorach Corse Red lub Mint Green do wyboru. Znalazło się też miejsce na oznaczenia edycji specjalnej, a wyposażenie nie rozczarowuje. W cenie jest nawet system audio Sonus Faber.

Maserati nie zdradziło cen limitowanego wydania. Można jednak podejrzewać, że każdy ze 150 egzemplarzy będzie zauważalnie droższy od Trofeo startującego z poziomu 226 200 euro, czyli przeszło miliona złotych.

  • Maserati GranTurismo PrimaSerie
  • Maserati GranTurismo PrimaSerie
  • Maserati GranTurismo PrimaSerie
  • Maserati GranTurismo PrimaSerie
  • Maserati GranTurismo PrimaSerie
  • Maserati GranTurismo PrimaSerie
  • Maserati GranTurismo PrimaSerie
[1/7] Maserati GranTurismo PrimaSerie Źródło zdjęć: Materiały prasowe | Maserati

Wybrane dla Ciebie

Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów