Mały ale wariat - Fiat 500 Abarth od Hamanna

Niemieccy konstruktorzy z Hamann-Motorsport przygotowali szereg ulepszeń dla Abarth 500 i Abarth 500 Esseesse. Poprawki będą sukcesywnie wprowadzane, aż uzyskana zostanie moc maksymalna, czyli 202 kW i 271 koni mechanicznych. To imponujące osiągnięcie, szczególnie jeśli pod uwagę weźmiemy dotychczasową moc obu aut.

Obraz
Piotr Mazanek

Niemieccy konstruktorzy z Hamann-Motorsport przygotowali szereg ulepszeń dla Abarth 500 i Abarth 500 Esseesse. Poprawki będą sukcesywnie wprowadzane, aż uzyskana zostanie moc maksymalna, czyli 202 kW i 271 koni mechanicznych. To imponujące osiągnięcie, szczególnie jeśli pod uwagę weźmiemy dotychczasową moc obu aut.

Abarth 500 wyciągał do tej pory 99 kW i 133 koni mechanicznych z silnika o pojemności 1,4 litra. Wersja Esseesse miała nieco lepsze osiągi, czyli 118 kW/158 koni mechanicznych.

Innowacje od Hamanna dostępne są w pięciu różnych opcjach, przy czym najniższa stoi na poziomie poprzedniej mocy Abartha 500 Esseesse. Technicy pracujący przy ulepszeniach skupili się przede wszystkim na komputerze silnika, filtrze powietrza i systemie odprowadzania spalin. Modyfikacje są możliwe również dzięki ingerencji w skrzynię biegów, chłodnicę czy system łączeń w całym samochodzie. Na warsztat wzięto nawet tarcze hamulcowe, który zostały znacznie powiększone.

By zwieńczyć swoje dzieło, Hamann oferuje także poprawę sylwetki auta oraz światła w technologii LED. Poprawki dodają samochodowi 30mm wszerz z przodu oraz 35mm z tyłu. Abarath 500 i Abartah 500 Esseesse z wszystkimi poprawkami od Hamann-Motorsport są już dostępne na zamówienie.

Mi osobiście 500 się nie podobają jednak w tej odsłonie wyglądają apetycznie. Mieliśmy także okazję przedstawić wam 500tkę w wersji bez dachu :)

  • Obraz
  • abarth8
  • abarth4
  • abarth5
  • abarth2
  • abarth3
  • abarth9
  • abarth7
  • abarth1
  • abarth6
  • abarth5
  • abarth1
  • abarth6
  • abarth2
  • abarth9
  • abarth4
  • abarth7
  • abarth3
  • abarth8
[1/19] Źródło zdjęć: |

Źródło: worldcarfans.com

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej