Limitowany Abarth 695 Tributo Maserati ukaże się w Genewie

Fiat kolejny raz zgrywa sport z luksusem. Najpierw powołał do życia Abartha 695 Tributo Ferrari, tym razem połączył Abartha 500C z luksusem Maserati, tworząc limitowaną edycję 695 Tributo Maserati.

Abarth 695 Tributo MaseratiAbarth 695 Tributo Maserati
Marek Adamowicz

Fiat kolejny raz zgrywa sport z luksusem. Najpierw powołał do życia Abartha 695 Tributo Ferrari, tym razem połączył Abartha 500C z luksusem Maserati, tworząc limitowaną edycję 695 Tributo Maserati.

Pod maską tego auta znajduje się 180-konny silnik o pojemności 1,4 l, wspomagany turbosprężarką. Do przeniesienia napędu posłuży zautomatyzowana, 5-biegowa skrzynia umożliwiająca zmianę biegów dzięki łopatkom umieszczonym przy kierownicy. Za dźwięk wydobywający się z sześciokątnych końcówek wydechu (na wzór stosowanych w Maserati) odpowiada wydech Record Monza, zapewniający przyjemny dźwięk silnika.

Abarth 695 Tributo Maserati stoi na 17-calowych felgach aluminiowych zaprojektowanych przez projektantów Maserati, zawieszenie zostało usportowione, a za skuteczne zatrzymanie samochodu dba układ hamulcowy firmy Brembo. W standardzie znajdują się również reflektory biksenonowe, elektrycznie regulowany materiałowy dach, a całe auto pomalowane jest specjalnym lakierem Ponte Bordeaux.

Wewnątrz samochodu są skórzane fotele z wyszytym logo 695 na zagłówkach, które znajdzie się również na karbonowym wykończeniu deski rozdzielczej i skrzyni biegów. Trójramienna sportowa czarna kierownica ma skórzane wstawki, a deska rozdzielcza została zaprojektowana i wyprodukowana przez firmę Jaeger LeCoultre. Abarth jest wyposażony w aluminiowe nakładki na pedały. Każdy samochód będzie miał tabliczkę z numerem serii.

Abarth 695 Tributo Maserati będzie edycją ograniczoną do 499 sztuk.

  • Abarth 695 Tributo Maserati
  • Abarth 695 Tributo Maserati
  • Abarth 695 Tributo Maserati
[1/3] Abarth 695 Tributo Maserati Źródło zdjęć: |

Źródło: WCF

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Koniec płacenia na bramkach. Idzie zmiana na chorwackich autostradach
Koniec płacenia na bramkach. Idzie zmiana na chorwackich autostradach
Elektryczny Golf później niż planowano. To kwestia pieniędzy
Elektryczny Golf później niż planowano. To kwestia pieniędzy
Potężne kary w 2026 r. Sprawdzają każdą umowę na auto
Potężne kary w 2026 r. Sprawdzają każdą umowę na auto
Szef stylistów BMW tłumaczy modę na duże grille. Chodzi o Chiny
Szef stylistów BMW tłumaczy modę na duże grille. Chodzi o Chiny
Coraz popularniejsze, ale "okropne w obsłudze". Szef marki krytykuje
Coraz popularniejsze, ale "okropne w obsłudze". Szef marki krytykuje
Rozbili chińskie auto. Poważna wada wyszła na jaw
Rozbili chińskie auto. Poważna wada wyszła na jaw
Nowy sprzęt na A4. Jedziesz 140 km/h? I tak dostaniesz mandat
Nowy sprzęt na A4. Jedziesz 140 km/h? I tak dostaniesz mandat
Pojechałem na giełdę w Słomczynie poszukać samochodów. Wróciłem z 50 groszami w kieszeni
Pojechałem na giełdę w Słomczynie poszukać samochodów. Wróciłem z 50 groszami w kieszeni
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut