Lexus LC500 Liberty Walk jest tak tłusty, że można dostać mdłości

Liberty Walk to japońska forma tuningowa, która słynie z bezkompromisowych projektów. Tak nisko i szeroko, jak to tylko możliwe - oto jej dewiza. Ten odważny styl nie przypadnie do gustu każdemu. Na widok najnowszego dzieła LW jedni umrą z zachwytu, a inni dostaną mdłości - za to emocji na pewno nie zabraknie.

Jedno z najpiękniejszych coupe w bardzo dyskusyjnym wydaniu.Jedno z najpiękniejszych coupe w bardzo dyskusyjnym wydaniu.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

Lexus LC500 to bez wątpienia jedno z najpiękniejszych współczesnych coupe. Trudno zrozumieć, po co ktoś w ogóle miałby modyfikować wysmakowane linie oryginału, ale na tym właśnie polega urok tuningu. W Japonii nie brakuje motoryzacyjnych odmieńców, którzy lubią przekraczać granice dobrego smaku, a prezentowany projekt Liberty Walk jest tego najlepszym przykładem.

Luksusowe coupe zyskało bardzo odważny pakiet aerodynamiczny, na który składają się zupełnie nowe zderzaki, znacząco poszerzone nadkola i progi oraz oczywiście pokaźny spojler, pod którym znajdziemy nieco skromniejszy dyfuzor. Wszystko przymocowano nitami, by nadać projektowi bardziej surowego charakteru.

W efekcie powstało auto wyglądające jak napompowana botoksem żaba, która w wyniku nieszczęśliwego wypadku została rozpłaszczona na asfalcie. To zasługa zawieszenia airride, pozwalającego zmniejszyć prześwit do granic zdrowego rozsądku. Wisienką na torcie jest oczywiście znaczący negatyw kół, który z pewnością nie poprawia prowadzenia, ale (przynajmniej według niektórych) prezencję.

Ile trzeba zapłacić za taki zestaw? W Wielkiej Brytanii, gdzie Liberty Walk również oferuje swoje produkty, będzie to jakieś 15 tys. funtów, czyli około 75 tys. zł. Tanio nie jest, ale z pewnością znajdą się chętni wśród osób, które uwielbiają zwracać na siebie uwagę.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/4] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów