Legenda wraca do Polski. Aston Martin ma nowego dystrybutora

Aston Martin ma nowego dystrybutora na polskim rynku. Oznacza to, że brytyjska marka, po blisko dwuletniej przerwie, niebawem powróci nad Wisłę.

Astony powrócą na ulice WarszawyAstony powrócą na ulice Warszawy
Źródło zdjęć: © fot. Konrad Skura
Aleksander Ruciński

Aston Martin zniknął z Polski pod koniec lipca 2020 roku, w związku z zawirowaniami wokół firmy British Automotive Holding, która była oficjalnym dystrybutorem marki w Polsce. Jednakże rynek nie znosi próżni. Sprzedażą produktów Astona już niebawem zajmie się nowy dystrybutor - Auto Fus Group.

W portfolio Auto Fus Group oprócz bardziej pospolitych propozycji takich jak BMW, Alfa Romeo czy Jeep, znajdziemy również Rolls-Royce'a, McLarena, a niebawem również Astona Martina. To świetna wiadomość nie tylko dla potencjalnych klientów, ale i wszystkich wielbicieli brytyjskiej motoryzacji. Istnienie polskiego salonu zwiększa bowiem szanse na to, że te piękne maszyny będą zdobić nasze ulice.

Nowy dystrybutor potwierdził swoje plany w wywiadzie udzielonym IBRM Samar, wskazując przy tym lokalizację placówki oraz planowaną datę otwarcia. Zgodnie z zapowiedzią, nowego astona będzie można kupić w hotelu Raffle's Europejski przy Krakowskim Przedmieściu.

Piotr Fus, współwłaściciel Auto Fus Group, przyznaje, że zainteresowanie klientów jest spore: "Poprzedni importer sprzedawał rocznie mniej więcej tyle samochodów, ile my zamówiliśmy w dwa miesiące. Jeszcze nie otworzyliśmy salonu, a już mamy zamówienia na dziewięć aut" - powiedział w rozmowie z IBRM Samar.

Niewykluczone, że prezentowane liczby zauważalnie wzrosną w dniu oficjalnego otwarcia, które zaplanowano na listopad 2021 roku.

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej