Land Rover Defender ECD Punisher z amerykańskim V8 pod maską

Brytyjska terenówka z 5,3-litrowym V8 LC9 to niecodzienny widok. Opisywany egzemplarz - poza mocnym silnikiem - ma jednak także i inne zalety. Wśród nich warto wskazać bogate wyposażenie, którego w seryjnym Defenderze nie dostalibyśmy nawet w opcji.

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
Aleksander Ruciński

ECD to skrót od East Coast Defender - tak nazywa się brytyjsko-amerykański specjalista od modyfikacji legendarnych Land Roverów. Głównym elementem jego projektów zazwyczaj jest amerykańskie V8 pod maską. W tym przypadku nie jest inaczej. 326-konne V8 stanowi o charakterze projektu i stanowi zgrany duet z niemałym nadwoziem.

Defender to model, który kojarzy się raczej ze spartańskim wnętrzem i brakiem jakichkolwiek luksusów. Tu natomiast, poza 8-stopniową przekładnią automatyczną, dostaniemy również rozbudowane multimedia, nawigację satelitarną, kamerę cofania, hotspot Wi-Fi czy łączność Android Auto i Apple CarPlay. Gdy dodamy do tego sportowe fotele pokryte skórą powstanie kabina, o jakiej właściciele standardowych Defenderów mogą tylko pomarzyć.

Nadwozie także zostało delikatnie zmodyfikowane. Przód zyskał przydatną w terenie wyciągarkę, a pełne orurowanie wraz z podstopnicami zwiększyło praktyczność konstrukcji. Nie można także zapomnieć o pięknie wyglądających kołach ubranych w opony typu AT. Wisienką na torcie jest znacząco zwiększony prześwit, który sprawia, że Defender wjedzie praktycznie wszędzie.

Całość wykończono oczywiście w ciemnych barwach, najchętniej wybieranych przez specjalistów ECD. To kompletny projekt, który powinien przypaść do gustu nie tylko fanom brytyjskich terenówek, ale też wielbicielom wysmakowanego tuningu.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/14] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Rowerzyści zapominają, a mandaty są jak dla kierowców. Nawet 2,5 tys.
Rowerzyści zapominają, a mandaty są jak dla kierowców. Nawet 2,5 tys.
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów