Lamborghini i kolejna edycja specjalna modelu Gallardo

Z Gallardo - modelu, który już niebawem przejdzie na zasłużoną emeryturę - Lamborghini chce wyciągnąć jak najwięcej. Szefostwo włoskiego producenta postanowiło zaprezentować jeszcze jedną, limitowaną edycję specjalną skierowaną na indyjski rynek.

Obraz
Arkadiusz Gabrysiak

Z Gallardo - modelu, który już niebawem przejdzie na zasłużoną emeryturę - Lamborghini chce wyciągnąć jak najwięcej. Szefostwo włoskiego producenta postanowiło zaprezentować jeszcze jedną, limitowaną edycję specjalną skierowaną na indyjski rynek.

Pełna nazwa pojazdu to Lamborghini Gallardo LP550-2 India Limited Edition, a więc nietrudno się domyślić, że edycja specjalna bazuje na modelu LP550-2. Jest to Gallardo wyposażone w 5,2-litrowy silnik benzynowy w układzie V10, który generuje 550 KM i 540 Nm momentu obrotowego. Napęd na tylną oś przekazywany jest za pomocą 6-stopniowej przekładni manualnej. Samochód osiąga pierwsze 100 km/h w 3,9 s, a prędkość maksymalna to 320 km/h.

Wóz w prezentowanej edycji specjalnej jest przeznaczony na rynek indyjski, powstanie jedynie 6 jego egzemplarzy. Do wyboru będą 3 kolory lakieru, które odzwierciedlają kolorystykę flagi Indii: Arancio Borealis - pomarańczowy, Bianco Monocerus - biały i Verde Ithaca - zielony. Pasy w kolorach indyjskiej flagi umieszczono również na całej długości nadwozia samochodu. We wnętrzu bez większych zmian, tyle że czarną, skórzaną tapicerkę rozjaśniają szwy w kolorach indyjskiej flagi.

Miejmy nadzieję, że Lamborghini już niebawem pokaże następcę Gallardo, który został już przyłapany podczas pierwszych testów.

  • Obraz
  • Obraz
[1/2] Źródło zdjęć: |

Źródło: WCF

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa