Lamborghini Huracán w jeszcze ostrzejszym wydaniu

Lamborghini Huracán jest bez wątpienia atrakcyjnym supersamochodem. W momencie premiery nie brakowało jednak głosów mówiących o zbyt zachowawczym charakterze i stonowanej stylistyce. Dla tych, którzy tak uważają Włosi przygotowali fabryczny pakiet modyfikacji, który nadaje Huracánowi więcej agresji.

Obraz
Aleksander Ruciński

Zestaw obejmuje wyłącznie elementy wizualne i jest dostępny zarówno dla tylnonapędowej wersji LP580-2 jak i czteronapędowej odmiany LP 610-4. Chętni na zmianę prezencji Huracána muszą wyłożyć równowartość 22 484 dolarów, co w przeliczeniu na złotówki daje ponad 85 000 PLN. Taka kwota raczej nie robi większego wrażenia na posiadaczach Lamborghini. Co więcej, w porównaniu do niektórych opcji oferowanych chociażby przez konkurencyjne Ferrari, wydaje się dość rozsądna.

Obraz

Klienci mogą liczyć na kilka dodatków z zakresu aerodynamiki. W skład pakietu wchodzą dokładki progów i przedniego zderzaka, dyfuzor oraz pokaźne, tylne skrzydło. Wszystkie elementy zostały oczywiście wykonane z włókna węglowego, które dobrze komponuje się z jaskrawym lakierem Huracána.

Obraz

Oprócz ospojlerowania w zestawie znajdziemy również czarne osłony lusterek i matowe pasy biegnące wzdłuż nadwozia. Wisienką na torcie są 20-calowe felgi przykręcane centralną śrubą. Dokładnie tak jak w najlepszych, wyścigowych bolidach. Inspiracją był tu torowy Huracán Super Trofeo.

Obraz

Całość robi bardzo dobre wrażenie. To bez wątpienia ciekawa, dość stonowana i przede wszystkim fabryczna alternatywa dla licznych tuningowych pakietów oferowanych dla tego modelu. Szkoda tylko, że Włosi przy okazji nie zdecydowali się na dodatkowy zastrzyk mocy. Chętni na więcej muszą cierpliwie czekać do premiery wydania Superleggera, które obecnie wkracza w ostatnią fazę testów. Niewykluczone, że zadebiutuje podczas jesiennego salonu w Paryżu.

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/7] Źródło zdjęć: |

Wybrane dla Ciebie

Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Verstappen dominuje we Włoszech. W McLarenie znów problemy
Verstappen dominuje we Włoszech. W McLarenie znów problemy
Są zdjęcia nowego Clio. Renault nie utrzymało tajemnicy
Są zdjęcia nowego Clio. Renault nie utrzymało tajemnicy
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Rowerzyści zapominają, a mandaty są jak dla kierowców. Nawet 2,5 tys.
Rowerzyści zapominają, a mandaty są jak dla kierowców. Nawet 2,5 tys.