Kompakty atakują...

Kompakty atakują. To już kolejna odcinek serialu pod tytułem - nowości segmentu C. W tym roku zobaczymy kilka ciekawych debiutów na naszym rynku. Kilka nowości i kilka litfingów.

Obraz
Michal Grygier

Największe zainteresowanie skierowane jest na kolejne generacje Opla Astry i Mazdy 3, jednak w kolejce czekają inni, kto wie, czy nie ciekawsi pretendenci do pokonania Króla Golfa. Wielkim ciosem dla Niemców może okazać się choćby Alfa Romeo 149...

Kompakty atakują. To już kolejna odcinek serialu pod tytułem - nowości segmentu C. W tym roku zobaczymy kilka ciekawych debiutów na naszym rynku. Kilka nowości i kilka litfingów.

Największe zainteresowanie skierowane jest na kolejne generacje Opla Astry i Mazdy 3, jednak w kolejce czekają inni, kto wie, czy nie ciekawsi pretendenci do pokonania Króla Golfa. Wielkim ciosem dla Niemców może okazać się choćby Alfa Romeo 149...

Kompaktowe nowości roku 2009:

  • Alfa Romeo 149 - wielkie oczekiwania, wielki sukces lub... wielkie niemiłe zaskoczenie.
  • Ford Focus RS - dla wybrańców, fascynujący, szybki ale drogi.
  • Honda Civic (FL) - oby lifting nie zniweczył ogromnego sukcesu sprzedażowego obecnej wersji.
  • Łada Kalina (FL) - cóż, przynajmniej Rosjanie mają motoryzację...
  • Łada Priora kombi - j.w.
  • Mazda3 nowej generacji - Mazda coraz lepiej czuje się na naszym rynku, z tym modelem poczuje się jeszcze lepiej.
  • Mitsubishi Lancer Ralliart - patrz Focus RS
  • Nissan Note (FL) - umiarkowany sukces, facelifting niewiele pomoże.
  • Opel Astra nowej generacji - bij mistrza, czyli jak dobrać się do Golfa. Zobaczymy.
  • Renault Megane Sport - ciekawe będzie zobaczyć czy jest tak dobry jak poprzedni hothatch Renault
  • Skoda Octavia (FL) - ni to kompakt, ni segment D. Ale z salonów będzie znikać jak zwykle.
  • Skoda Octavia RS (FL) - patrz Ford Focus RS
  • Subaru Impreza 2.0 diesel - sprzedaż śladowa. Choć diesel zapewne znajdzie kilku nowych klientów dla Subaru.
  • Volkswagen Golf GTI - GTI, czy Focus RS? To będzie trudne porównanie.
  • Volkswagen Golf Plus - Do tej pory, na naszym rynku sprzedało się jakieś pół Golfa Plus, i nowa generacja tego raczej nie zmieni. Polacy nie lubią takich aut.

A który według Was jest godzien "pudła"? Nie mówimy tutaj o zdetronizowaniu Golfa, bo to jest przez najbliższe lata nieosiągalne przez żadnego producenta. Przynajmniej z naszej galaktyki...

Wybrane dla Ciebie

Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Test: Ineos Grenadier – jeszcze lepszy i do tego tańszy
Test: Ineos Grenadier – jeszcze lepszy i do tego tańszy