Škoda Karoq Scout z oficjalnym cennikiem. Tylko dwa silniki

Seryjny napęd na cztery koła, tryb jazdy po bezdrożach i dodatkowe osłony to główne różnice pomiędzy zwykłą Škodą Karoq a jej wersją Scout. Czesi zadbali o tych użytkowników SUV-ów, którzy biorą pod uwagę zjechanie z asfaltu. W ofercie dwie wersje silnikowe.

Czeski SUV w nowej wersji zyskał na charakterzeCzeski SUV w nowej wersji zyskał na charakterze
Źródło zdjęć: © mat. pras.
Tomasz Budzik

Nowa wersja Škody Karoq wzbogaca cennik mniejszego z oferowanych przez czeską markę SUV-ów. Zwolennicy benzyny będą mogli zdecydować się tylko na jeden wariant. To samochód z silnikiem 1.5 TSI o mocy 150 KM oraz automatyczną skrzynią DSG o 7 przełożeniach. Tak skonfigurowany samochód kosztuje 127 900 zł.

Škoda Karoq Scout z silnikiem wysokoprężnym dostępny jest z manualną, 6-biegową skrzynią lub automatem DSG o 7 przełożeniach. W obydwu przypadkach pod maską pracuje silnik 2.0 TDI o mocy 150 KM. Cena samochodu z ręczną skrzynią biegów to 132 850 zł, a z automatem 140 350 zł.

Co zyskujemy w wersji Scout? Tak skonfigurowana Škoda Karoq posiada w standardzie napęd 4x4 i układ Driving Mode Select, który pozwala dobrać profil trybu jazdy do nawierzchni. Samochód otrzymał również 18-calowe aluminiowe obręcze, relingi dachowe w srebrnym kolorze, a także lusterka i listwy wokół szyb w tej barwie, kamerę i czujniki cofania, reflektory wykonane w technologii LED wraz z systemem automatycznego włączania i wyłączania świateł drogowych czy przyciemnione tylne szyby.

Standardem jest również radio Bolero z dotykowym ekranem o przekątnej 8 cali i funkcja SmartLink+, pozwalająca korzystać z zasobów telefonu za pomocą ekranu głównego.

Wśród dodatkowo płatnych opcji Škody Karoq Scout znajdziemy m.in. funkcję monitorowania martwego pola w lusterkach i system wspomagania przy wyjeżdżaniu z miejsca parkingowego (1600 zł), asystenta pasa ruchu (1600 zł), adaptacyjny tempomat (1200 zł lub 2600 zł – w zależności od wersji), elektrycznie zwalniany i odchylany hak holowniczy (3600 zł), zawieszenie adaptacyjne (4000 zł) czy virtual cockpit (1850 zł).

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów
"Mogą demoralizować kierowców". Ekspert o projekcie zmian w przepisach
"Mogą demoralizować kierowców". Ekspert o projekcie zmian w przepisach