Kluczyk od Astona made by Volvo?

Ot taka niemiła niespodzianka. W takiej sytuacji znalazł się Edward Legge, kierownik wypożyczalni luksusowych samochodów Rio Prestige. Kiedy odebrał wypożyczonego Astona V8 okazało się, że kluczyk od samochodu jest uszkodzony. Pod zewnętrzną warstwą skóry na "obudowie" kluczyka jego oczom ukazał się napis VOLVO.

Obraz
Bartosz Pokrzywiński

Ot taka niemiła niespodzianka. W takiej sytuacji znalazł się Edward Legge, kierownik wypożyczalni luksusowych samochodów Rio Prestige. Kiedy odebrał wypożyczonego Astona V8 okazało się, że kluczyk od samochodu jest uszkodzony. Pod zewnętrzną warstwą skóry na "obudowie" kluczyka jego oczom ukazał się napis VOLVO.

Osoba, która wypożyczyła Astona Martina V8 Vantage w jakiś niezrozumiały sposób uszkodziła zewnętrzną warstwę skóry, którą pokryty jest kluczyk. Nie był to tylko nadruk VOLVO, tylko w cały element wykonany przez szwedzką firmę, co to oznacza? Czy może być tak, że Aston zleca wykonanie niektórych elementów Volvo?

Nieprawda. Właścicielem Volvo od 1999 roku jest Ford Motor Company, który w latach 1994 - 2007 posiadał również Aston Martina. Obecnie właścicielem tej marki jest spółka w skład której wchodzą : David Richards, John Sinders, spółka Investment Dar i Adeem Investments. Ford zostawił sobie na chwilę obecną 15% udziałów - tak na czarną godzinę. Model produkcyjny Astona V8 Vantage został zaprezentowany w 2005 roku na salonie w Genewie.

Wszystko wskazuje na to, że Ford stwierdził, iż za budowę niektórych części do Astonów będzie odpowiedzialne Volvo. Jak wiemy Astony nie sprzedają się w kilkuset tysiącach egzemplarzy, więc nie trzeba budować linii montażowej dla np. kluczyków.

Wytłumaczenie - oszczędność. Jednak kupując samochód dla gentlemana, kupując Astona oczekuje się po nim indywidualności, dokładności i luksusu. Nie tym razem.

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa