Klasyka z nutą nowoczesności - nowe felgi HRE Wheels

HRE Wheels zaprezentowało felgi z serii Vintage, czyli obręcze utrzymane w starym stylu, ale przeznaczone do najnowszych supersamochodów. Prawdziwa gratka dla lubiących mieszankę nowoczesności i klasyki.

Ferrari 458 Spider (felgi HRE z serii Vintage)Ferrari 458 Spider (felgi HRE z serii Vintage)
Piotr Ślusarczyk

Na dobry początek pokazano trzy wzory przeznaczone dla Porsche, Ferrari i Lamborghini. 911 otrzymała felgi podobne do dobrze znanych konstrukcji z logo BBS. W przypadku 458 Spider zdecydowano się na nawiązanie do kół montowanych w modelu 288 GTO. W końcu komplet przeznaczony do Aventadora, to świeże podejście do felg znanych z legendarnego modelu włoskiej marki - Countacha.

Wszystkie felgi będą dostępne w rozmiarach od 18 do 20 cali. Zakres szerokości proponowanych przez producenta wynosi 7-14 cali. HRE twierdzi, że każde felgi mogą zostać wykończone zgodnie z życzeniem klienta. Zapowiedziano też przygotowanie specjalnych obręczy przeznaczonych do BMW 1M oraz M3 a, w niedalekiej przyszłości oferta ma objąć także więcej modeli z obecnej gamy Ferrari i Lamborghini oraz samochody innych popularnych europejskich i japońskich marek.

O procesie projektowania i produkcji oldschoolowych felg mówi szef HRE Wheels - Alan Peltier:

Proces tworzenia na nowo klasycznych wzorów, tak aby zachowały niepowtarzalny styl, był dla nas prawdziwie ekscytującą przygodą. Te projekty przenoszą nas w czasy lat 70. i 80., kiedy byliśmy dziećmi i zakochiwaliśmy się w egzotycznych samochodach. Zachowanie stylu oryginalnych konstrukcji przy jednoczesnej potrzebie stosowania się do dzisiejszych standardów było ogromnym wyzwaniem, czymś więcej niż tylko prostym pomysłem na wykonanie replik starych obręczy. Klasyczne felgi były dla nas inspiracją, ale w konstrukcjach HRE widać też powiew nowoczesności.
  • Ferrari 458 Spider (felgi HRE z serii Vintage)
  • Obraz
  • Obraz
[1/3] Ferrari 458 Spider (felgi HRE z serii Vintage) Źródło zdjęć: |

Źródło: 4WheelsNews

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Szef stylistów BMW tłumaczy modę na duże grille. Chodzi o Chiny
Szef stylistów BMW tłumaczy modę na duże grille. Chodzi o Chiny
"Okropne w obsłudze". Szef Volkswagena krytykuje chowane klamki
"Okropne w obsłudze". Szef Volkswagena krytykuje chowane klamki
Sprawdzili bezpieczeństwo nowych aut. Chińczyk z poważną wadą
Sprawdzili bezpieczeństwo nowych aut. Chińczyk z poważną wadą
Nowy sprzęt na A4. Jedziesz 140 km/h? I tak dostaniesz mandat
Nowy sprzęt na A4. Jedziesz 140 km/h? I tak dostaniesz mandat
Pojechałem na giełdę w Słomczynie poszukać samochodów. Wróciłem z 50 groszami w kieszeni
Pojechałem na giełdę w Słomczynie poszukać samochodów. Wróciłem z 50 groszami w kieszeni
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów