Kia Pro_Cee'd GT - bardziej hot czy hatch?

Już za kilka miesięcy na marcowych targach samochodowych w Genewie, Kia zaprezentuje dwa kompaktowe hot hatche. Pięciodrzwiowy Cee'd oraz trzydrzwiowy Pro_Cee'd mają zagrozić pozycji takich aut jak Renault Megane RS czy Volkswagen Golf GTI.

Obraz
Bartosz Pokrzywiński

Już za kilka miesięcy na marcowych targach samochodowych w Genewie, Kia zaprezentuje dwa kompaktowe hot hatche. Pięciodrzwiowy Cee'd oraz trzydrzwiowy Pro_Cee'd mają zagrozić pozycji takich aut jak Renault Megane RS czy Volkswagen Golf GTI.

Koreański producent znacząco rozwinął się w ostatnim czasie, a świetnym przykładem tego jest model Cee'd. Poprzednia generacja była naprawdę solidnym autem, wartym swojej ceny. Nowa generacja tego modelu jest jeszcze lepsza i depcze po piętach liderom segmentu.

Teraz Kia chce wejść także do niszy hot hatchy, oferując Cee'd w obu wersjach nadwoziowych z mocniejszą jednostką napędową. Mowa o turbodoładowanym czterocylindrowym silniku benzynowym o pojemności 1,6 l. Motor ma produkować 204 KM i 265 Nm momentu obrotowego i współpracować z manualną skrzynią biegów przekazującą moc na przednią oś.

Obraz

O gorącym stylu hatchbacków świadczyć będą także dodatki stylistyczne. 18-calowe felgi widoczne na zdjęciach szpiegowskich Pro_Cee'd GT, odrobinę bardziej rozbudowany bodykit w stosunku do seryjnej wersji, a więc zderzaki z większymi wlotami powietrza, progi, dyfuzor czy dwie końcówki układu wydechowego.

Jedynym problemem mogą być osiągi Cee'da i Pro_Cee'da, które będą musiały być odpowiednie do ceny auta. Od 0 do 100 km/h w 7,9 s, to o 1 s wolniej od obecnej generacji Golfa GTI, nie mówiąc już o Megane RS. Miejmy jednak nadzieję, że koreańskie hot hatche będą dostępne za bardzo rozsądną cenę.

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/12] Źródło zdjęć: |

Źródło: Carscoop

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów