Jeepy w wersji Altitude - wybrane przez facebookowiczów

Pod koniec stycznia tego roku na targach motoryzacyjnych w Houston Jeep zaprezentował Amerykanom wersję specjalną Grand Cherokee. Zdecydowano, że nazwę dla modelu wybiorą internauci za pośrednictwem Facebooka.

Jeepy w wersji AltitudeJeepy w wersji Altitude
Bartosz Pokrzywiński

Pod koniec stycznia tego roku na targach motoryzacyjnych w Houston Jeep zaprezentował Amerykanom wersję specjalną Grand Cherokee. Zdecydowano, że nazwę dla modelu wybiorą internauci za pośrednictwem Facebooka.

Portale społecznościowe stają się coraz poważniejszą bronią na rynku motoryzacyjnym. To na Twitterze prezentowane są pierwsze zdjęcia nowych modeli, a fani marki na Facebooku wybierają nazwy edycji specjalnych. Jeepowi tak bardzo spodobał się odzew miłośników amerykańskich SUV-ów, że firma postanowiła rozszerzyć wersję Altitude, bo taką nazwę wybrali internauci, na modele Compass oraz Patriot.

Wszystkie auta zaprezentowano w kolorze Brilliant Black i trzeba przyznać, że aż kipią złem. Wydaje się, jakby za kierownicą siedział morderca. Amerykanie lubią taki styl, który podkreślają 20-calowe obręcze. Podobnie jak obramowanie grilla oraz lusterka zostały one pomalowane na czarno.

Jeepy w wersji Altitude
Jeepy w wersji Altitude

Z chromowanych akcentów w Grand Cherokee pozostały siatka grilla, dolna listwa oraz ramki wokół okien. Grand Cherokee, Compass oraz Patriot w wersji Altitude są jednak dostępne także w kilku innych wariantach kolorystycznych. W przypadku największego z braci, który niedawno stał na naszym redakcyjnym parkingu, poza tym zaprezentowanym na zdjęciach do wyboru są takie kolory jak Deep Cherry Red, Mineral Gray, Bright Silver Metallic, Maximum Steel Metallic oraz Stone White.

Do wyposażenia standardowego wersji Altitude dochodzi także skórzane wykończenie foteli, koła kierownicy oraz drążka zmiany biegów, 9-głosnikowy system audio odtwarzający pliki MP3 z możliwością podłączenia do iPoda, a także kamera cofania. Za Grand Cherokee Altitude przyjdzie zapłacić 35 595 dol. oraz 37 595 dol. w wersji z napędem na obie osie. Compass jest tańszy i kosztuje odpowiednio 22 190 dol. lub 23 940 dol., a Patriot Altitude to wydatek 20 240 dol. lub 23 275 dol. w wersji AWD.

Jeśli jesteś facebookowiczem, zachęcamy do polubienia naszego fanpage'u!

  • Obraz
  • Jeepy w wersji Altitude
  • Jeepy w wersji Altitude
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Jeepy w wersji Altitude
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/21] Źródło zdjęć: |

Źródło: Carscoop

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Polskie drogi 20 lat temu. Podróż po kraju była koszmarem
Polskie drogi 20 lat temu. Podróż po kraju była koszmarem
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił