Jeep Renegade wyceniony. Także w wersji z miękką hybrydą

W wersji na rok modelowy 2022 Jeep uzupełnił polską ofertę Renegade'a o nową opcję napędu, która zastąpi dotychczasowy benzynowy silnik 1.3. Przy okazji zmieniły się też ceny pozostałych wariantów. Jak bardzo?

Jeep Renegade e-HybridJeep Renegade e-Hybrid
Źródło zdjęć: © mat. prasowe / Jeep
Aleksander Ruciński

Nowy Jeep Renegade nie jest już oferowany ze 150-konnym napędem 1.3 Turbo. Jego miejsce oficjalnie zajęła miękka hybryda generująca łącznie identyczną moc, choć uzyskaną z większej pojemności 1,5 litra. Rolę bazowej jednostki wciąż pełni jednak 120-konne 1.0.

Niestety, przy okazji przetasowań w gamie mocno zmieniły się też ceny. Szczególnie odczują to chętni na bazowe wydanie.

Jeep Renegade - ceny minimalne wersji silnikowych:

Benzyna:

  • 1.0 T3 Turbo 120 KM M6 - od 96 600 zł
  • 1.5 T4 Turbo MHEV 130 KM + 20 KM 7DCT - od 118 200 zł

Diesel:

  • 1.6 Multijet 130 KM M6 - od 108 500 zł

Do wyboru jest pięć wersji wyposażenia, z czego druga z dotychczasowych stała się podstawową. Ma to swoje plusy, gdyż już w bazie nie jest biednie. Minus stanowi jednak cena, która skoczyła do poziomu 96 600 zł.

Wcześniej za Longitude trzeba było wyłożyć 87 310 zł, a niedostępny już Sport startował od 79 200 zł. Próg wejścia w posiadanie Renegade'a skoczył więc nieporównywalnie.

Jeep Renegade (2022)
Jeep Renegade (2022) © mat. prasowe / Jeep

Jeep Renegade - wersje wyposażenia:

  • Longitude - od 96 600 zł - standardowo m.in. tempomat, dwustrefowa klimatyzacja, tylne czujniki parkowania, wielofunkcyjna kierownica, system multimedialny z wyświetlaczem 7 cali, Apple CarPlay, Android Auto i Bluetooth, czujnik zmierzchu i deszczu, 16-calowe felgi aluminiowe
  • Night Eagle II - od 124 750 zł - dodatkowo m.in. skrzynia automatyczna + miękka hybryda, lakierowane lusterka i relingi, 18-calowe felgi
  • Limited - od 107 650 zł - dodatkowo m.in. system unikania kolizji czołowych, tempomat adaptacyjny, satynowe wstawki we wnętrzu, elektryczna regulacja podparcia lędźwi, dzielona kanapa, przednie czujniki parkowania, system bezkluczykowy, fotochromatyczne lusterko wsteczne, 17-calowe felgi
  • Upland - od 139 800 zł - dodatkowo m.in. przyciemniane szyby, maty podłogowe, multimedia z ekranem 8,4 cala, nawigacja,
  • S - od 146 500 zł - dodatkowo m.in. panele drzwi z winylowymi wstawkami, kamera cofania i asystent parkowania, nagłośnienie Kenwood, 19-calowe felgi
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów
"Mogą demoralizować kierowców". Ekspert o projekcie zmian w przepisach
"Mogą demoralizować kierowców". Ekspert o projekcie zmian w przepisach