Jaroslav Hercog nowym dyrektorem marki Škoda w Polsce
Z dniem 1 sierpnia 2025 roku Jaroslav Hercog objął funkcję dyrektora marki Škoda w Polsce. Na nowym stanowisku zastąpił Tomasza Porawskiego, który z sukcesami prowadził markę w Polsce przez ponad 10 lat.
Jaroslav Hercog pracuje dla marki Škoda już od prawie trzech dekad, w tym czasie zajmował szereg kluczowych stanowisk kierowniczych w obszarach sprzedaży i marketingu. W ostatniej dekadzie pełnił między innymi funkcję dyrektora regionalnego marki w Europie Zachodniej, gdzie z powodzeniem zarządzał ekspansją na 22 rynkach Europy Zachodniej, a także w Turcji i Izraelu.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Mazda CX-60 - test napędu i-ACTIV AWD
W latach 2013–2016 jako dyrektor regionalny rozwijał działania sprzedażowe w Europie Środkowej i Wschodniej, w tym na kluczowym polskim rynku, który od tamtej pory uważnie śledzi.
Moim celem jest wykorzystanie dotychczasowego doświadczenia i wspólnie z zespołem Škody, a także w ścisłej współpracy z dealerami, skupimy się na szerokiej ofensywie modelowej oraz dostarczeniu nowych impulsów, które wyniosą markę na nowy poziom w zakresie wizerunku, innowacji oraz elektromobilności, stawiając w centrum potrzeby naszych klientów.
Przez ostatnie 5 lat Jaroslav Hercog kierował oddziałem na Słowacji – Škoda Auto Slovensko, gdzie wraz z zespołem i siecią dealerską umocnił wiodącą pozycję marki z dużą przewagą nad konkurencją, osiągając ponad 20 proc. udziału w rynku.