Jak NIE należy jeździć BMW [wideo]

Pamiętam, że w zeszłym miesiącu mieliśmy ciekawą dyskusję na temat - czy kierowcy BMW to buraki? - chciałbym na chwilę powrócić do tego wątku. Dzisiaj kilka przykładów, które mają pokazać jak nie należy się zachowywać prowadząc BMW.

Obraz
Bartosz Pokrzywiński

BMW - Będziesz Miał Wydatki, Bardzo Mały Wóz, Bandit Motor Wergen, Będziesz Miał Wszystkie. Ja najbardziej lubię jednak rozwinięcie Będziesz Miał Wypadek. Prowadzenie auta pochodzącego z zakładów w Bawarii to bez wątpienia przyjemność. Kiedyś napisałem, że jeżeli rynek motoryzacyjny to przedszkole, wówczas BMW byłoby małym urwisem zabierającym wszystkim kredki, Mercedes egoistycznym i rozpieszczonym bachorem, a Toyota małym maniakiem komputerów, a Volvo i Saab byłyby rozsądne, godne zaufania i nadzwyczaj spokojne jak na swój wiek. Jak myślicie, kto najlepiej podrywałby dziewczyny?

Wszyscy doskonale wiedzą, że spośród wielkiej trójki klasy premium, to właśnie te auta dysponują najlepszymi właściwościami jezdnymi. Jednak między kupić takie auto, a zapanować nad tylnym napędem, który do niedawna był domeną wszystkich pojazdów spod znaku BMW, jest wyraźna różnica.

Spora moc, tylny napęd, twarda podeszwa w bucie, przypadkiem przechodzące dziewczyny i koledzy, którym można zaimponować, trudno o lepszy zestaw prowokujący dla zdesperowanego właściciela BMW. Dzisiaj kilka rad, pół żartem, pół serio - jak nie jeździć BMW.

Pamiętajcie jednak, że podobne wpadki mogły przydarzyć się właścicielom pojazdów innych marek. Strzeżcie się!

Rada 1 - bądź konsekwentnym. Jeżeli wprowadzasz auto w poślizg, staraj się je również z niego wyprowadzić, tak dla równowagi.

BMW M6 Drift Fail

Rada 2 - nie śmiej się prowadząc. Do czego może doprowadzić nadmierny uśmiech na twarzy?

Rada 3 - do driftu potrzebna jest moc. Sam hamulec ręczny nie wystarczy, do driftu potrzebujemy dodatkowej porcji koni mechanicznych.

BMW 5 series e34 Lol Drifting and Crash

Rada 4 - KJS. Zawody Konkursowej Jazdy Samochodem - tam możemy doskonalić nasze umiejętności.

Rada 5 - nie pal gumy z automatem. Automatyczna skrzynia biegów utrudnia palenie gumy, po co więc próbować?

BMW 740i - dumb crash, funny accident

Rada 6 - zamknięte drzwi. Jeżeli już się popisujesz to zapnij pasy i nie otwieraj drzwi.

Rada 7 - deszcz = śliska nawierzchnia. Amerykańscy naukowcy odkryli, że opady deszczu mogą utrudnić jazdę, nawet po prostych drogach.

BMW CRASH V8 530

BMW 3 & AUDI TT car crash

Wachauring M3 - Crash

Nie wszyscy kierowcy BMW to idioci, ale zawsze znajdą się tacy, którzy będą chcięli za wszelką cenę udowodnić swoją głupotę. Szkoda, bo psują opinię prawdziwym fanom Bawarek.

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km