Ile kosztuje pakiet dodatków do Lexusa LFA?

Jeśli mieliście szczęście i udało Wam się zapisać na listę zamówień Lexusa LFA, to z pewnością będziecie zainteresowani możliwością modyfikacji swojego modelu. Mowa o tzw. pakiecie Nurburgring. Będzie on dostępny dla 50 spośród wszystkich 500 użytkowników tego modelu. Koszt? Niemały. To aż 70000$, podczas gdy matowy, czarny kolor lakieru to dodatkowe 20000$. Łącznie daje nam to cenę 465000$ (Lexus LFA + Nurburgring Package + czarny, matowy lakier). Sporo. Pytanie tylko czy warto się "szarpnąć" na ów pakiet?

Obraz
Mateusz Gajewski

Jeśli mieliście szczęście i udało Wam się zapisać na listę zamówień Lexusa LFA, to z pewnością będziecie zainteresowani możliwością modyfikacji swojego modelu. Mowa o tzw. pakiecie Nurburgring. Będzie on dostępny dla 50 spośród wszystkich 500 użytkowników tego modelu. Koszt? Niemały. To aż 70000$, podczas gdy matowy, czarny kolor lakieru to dodatkowe 20000$. Łącznie daje nam to cenę 465000$ (Lexus LFA + Nurburgring Package + czarny, matowy lakier). Sporo. Pytanie tylko czy warto się "szarpnąć" na ów pakiet?

Po pierwsze, Nurburgring Package to dodatkowe 10KM dla jednostki V10 Lexusa, co łącznie daje 562KM. Do tego dochodzi zmodyfikowana skrzynia biegów, która zmienia przełożenia szybciej o 0,05 do 0,15-sekundy od standardowej. Sportowe zawieszenie, elitarne felgi w czarnym kolorze i jeszcze bardziej ekstramalne opony, inny przedni zderzak i zmodyfikowany tylny spojler, dla jeszcze lepszej przyczepności przy dużych prędkościach - to niektóre z elementów pakietu za 70000$.

Obraz

To jednak nie koniec atrakcji. Nurburgring Package to również prywatny parking w okolicach toru, współpraca z pilotem, możliwość jednorazowego noclegu w Lindner Congress i Motorsport Hotel Nürburgring, prywatne testy z instruktorem jazdy toru Nurburgring, kurtka z logo Nurburgring, a także roczny abonament pozwalający jeździć po torze, z wejściem do parku rozrywki Nurburgring.

Uff, sporo tego. Niektóre elementy naprawdę brzmią ciekawie. Czy warto? No cóż, skoro kogoś stać na taki samochód, to pewnie i stać go na pakiet owych dodatków. Zwłaszcza, że pozwala on korzystać z toru do woli!

Źródło: carscoop

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa