Hyundai i30 N wyceniony. Ile kosztuje odświeżona wersja świetnego hot hatcha?

Hyundai i30 przeszedł niedawno facelifting. Sportowa wersja N nie była tu wyjątkiem. Choć odświeżone wydanie jest znane nam już od dłuższego czasu, dopiero teraz poznaliśmy oficjalne, polskie ceny.

Wygląda jeszcze zadziorniej niż przedtem.Wygląda jeszcze zadziorniej niż przedtem.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe / Hyundai
Aleksander Ruciński

Hyundai i30 N był i nadal jest jedną z najciekawszych propozycji w segmencie sportowych hatchbacków. Dostępny w dwóch wersjach mocowych, z dwoma rodzajami skrzyni biegów i w dwóch wersjach nadwoziowych powinien sprostać oczekiwaniom klientów mających różne preferencje.

W bazowej odmianie dostaniemy 250-konną 2-litrówkę, 6-stopniową, manualną skrzynię biegów, nadwozie typu hatchback i wersję wyposażenia N. Za takie wydanie trzeba wyłożyć 126 900 zł. Chętni na więcej muszą przygotować się na wyższe wydatki.

Hyundai i30 N - ceny minimalne wersji silnikowych:

  • 2.0 T-GDI 6MT 250 KM - od 126 900 zł;
  • 2.0 T-GDI 6MT 280 KM - od 151 900 zł;
  • 2.0 T-GDI 8DCT 280 KM - od 160 800 zł.

Dopłata do nadwozia Fastback wynosi równe 2600 zł niezależnie od tego jaki silnik i wyposażenie wybierzemy. Warto też odnotować, że powyższe ceny są kwotami promocyjnymi w związku z rynkowym debiutem odświeżonej wersji. Później każda z odmian będzie droższa - dokładnie o 6 tys. zł.

Klienci mogą zdecydować się na jedną z dwóch wersji wyposażenia: N lub N Performance. Już pierwsza nie daje powodów do narzekań, choć analizując sprzedaż odmiany sprzed liftingu, chętniej wybierana będzie bogatsza wersja.

Hyundai i30 N - wersje wyposażenia:

  • N - od 126 900 zł - standardowo m.in. elektronicznie regulowane zawieszenie, asystent utrzymania pasa ruchu, asystent unikania kolizji, automatyczna, dwustrefowa klimatyzacja, kamera cofania, 18-calowe felgi, pełne oświetlenie LED, multimedia z 8-calowym ekranem;
  • N Performance - od 151 900 zł - dodatkowo m.in. multimedia z ekranem 10,25 cala, bezprzewodowa ładowarka do smartfona, skórzano-zamszowa tapicerka, kute felgi 19-calowe, opony Pirelli P Zero, elektronicznie sterowany mechanizm różnicowy.
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Test: Ineos Grenadier – jeszcze lepszy i do tego tańszy
Test: Ineos Grenadier – jeszcze lepszy i do tego tańszy