Hyundai i10 już wyceniony. Trzeba za niego zapłacić minimum 42 100 zł

Hyundai pochwalił się cenami swojego najmniejszego modelu i10. Auto oferowane jest wyłącznie w wersji pięciodrzwiowej. Do wyboru mamy trzy wersje wyposażenia i dwa silniki, a cennik startuje od 42 100 zł.

Hyundai i10Hyundai i10
Źródło zdjęć: © fot. Mateusz Lubczański
Mateusz Lubczański

Podczas gdy konkurencja powoli wycofuje się z tego segmentu, Hyundai nie zamierza się poddawać. Mały i10 był jedną z ważniejszych premier jesiennego salonu samochodowego we Frankfurcie. Polski cennik obejmuje na razie "zwykłą" wersje, później w ofercie pojawi się usportowiona odmiana N-line.

Koreańczycy przewidzieli dla i10 dwa silniki. Do wyboru mamy litrowy motor z pośrednim wtryskiem i mocą 67 koni mechanicznych lub mocniejszy 1.2 generujący 84 koni. Dostępne są one zarówno z manualną przekładnią jak i zautomatyzowaną skrzynią.

Bazowa wersja Access oferowana jest od 42 100 zł w wersji czteroosobowej i bazowym silnikiem. Za 1200 zł więcej będziemy mogli zabrać na pokład kolejną osobę. Wyposażenie tej wersji to m.in. asystent utrzymywania pasa ruchu, system zapobiegający kolizjom czołowym, tempomat, przednie głośniki i 14-calowe felgi stalowe z kołpakami. By otrzymać klimatyzację, regulację wysokości fotela kierowcy czy radio z RDS, należy dobrać jeszcze pakiet Cool&Sound. W promocji nie kosztuje on 3900 zł, a jedynie 1900 zł.

Wersja Comfort jest już lepiej wyposażona, a jej ceny startują od 49 400 zł. Mamy tu już dodatkowo wspomaganie ruszania pod górę, składany kluczyk z pilotem, klimatyzację, lusterka w kolorze nadwozia (elektrycznie sterowane i podgrzewane) i radio z bluetooth. Warto zastanowić się nad pakietem Tech za 2600 zł, który da nam tylne głośniki, radio z większym wyświetlaczem oraz czujniki parkowania z tyłu.

Hyundai i10 na targach we Frankfurcie
Hyundai i10 na targach we Frankfurcie © fot. Mateusz Lubczański

Najlepiej wyposażona jest wersja premium dostępna tylko z mocniejszym silnikiem. Tu ceny startują od 63 300 zł, ale dostajemy m.in. tarcze hamulcowe z tyłu, bezprzewodową ładowarkę do telefonu, światła do jazdy dziennej LED, podgrzewaną kierownicę i aluminiowe felgi o rozmiarze 16 cali.

Hyundai i10 produkowany jest w tureckim obiekcie w mieście Izmit. Pierwsze egzemplarze trafią do salonów na początku 2020 roku.

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są