Honda NC750S - test [galeria]

Honda tworzyła model NC750S przede wszystkim z myślą o fanach jazdy miejskiej. Motocykl miał być atrakcyjny wizualnie, praktyczny, a także wpisujący się w oczekiwania ludzi młodych. Miał być również godnym następcą modelu NC700S. Z uwagi na to, że jestem osobą względnie młodą (czyli wstrzelającą się w grupę, do której chce trafić Honda) sprawdziłam potencjał rozrywkowy, atrakcyjność i praktyczność nowości Hondy - modelu NC750S.

Honda NC750S - test [galeria] 1
Źródło zdjęć: © fot. Krecik
Dominika D.
Honda NC750S - test [galeria] 2
© fot. Krecik
Honda NC750S - test [galeria] 3
© fot. Krecik
Honda NC750S - test [galeria] 4
© fot. Krecik
Honda NC750S - test [galeria] 5
© fot. Krecik
Honda NC750S - test [galeria] 6
© fot. Krecik
Honda NC750S - test [galeria] 7
© fot. Krecik
Honda NC750S - test [galeria] 8
© fot. Krecik
Honda NC750S - test [galeria] 9
© fot. Krecik
Honda NC750S - test [galeria] 10
© fot. Krecik
Honda NC750S - test [galeria] 11
© fot. Krecik
Honda NC750S - test [galeria] 12
© fot. Krecik
Honda NC750S - test [galeria] 13
© fot. Krecik
Honda NC750S - test [galeria] 14
© fot. Krecik
Honda NC750S - test [galeria] 15
© fot. Krecik
Honda NC750S - test [galeria] 16
© fot. Krecik
Honda NC750S - test [galeria] 17
© fot. Krecik
Honda NC750S - test [galeria] 18
© fot. Krecik
Honda NC750S - test [galeria] 19
© fot. Krecik
Honda NC750S - test [galeria] 20
© fot. Krecik
Honda NC750S - test [galeria] 21
© fot. Krecik
Honda NC750S - test [galeria] 22
© fot. Krecik
Honda NC750S - test [galeria] 23
© fot. Krecik
Honda NC750S - test [galeria] 24
© fot. Krecik
Honda NC750S - test [galeria] 25
© fot. Krecik
Honda NC750S - test [galeria] 26
© fot. Krecik
Honda NC750S - test [galeria] 27
© fot. Krecik
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa