Honda N-One Mugen - kei car do szpanu

Niedawno zaprezentowany nowy samochód Hondy typu kei car doczeka się dedykowanego pakietu stylistycznego. N-One spod znaku Mugena nie będzie jednak mocniejszy od egzemplarza seryjnego.

Honda N-One MugenHonda N-One Mugen
Piotr Ślusarczyk

Niedawno zaprezentowany nowy samochód Hondy typu kei car doczeka się dedykowanego pakietu stylistycznego. N-One spod znaku Mugena nie będzie jednak mocniejszy od egzemplarza seryjnego.

Mieszkający w zatłoczonych miastach Japończycy często decydują się na kupno pudełkowatych kei carów. Auta te mają tę zaletę, że są małe i zmieszczą się niemal wszędzie. Jednak w ich przypadku nie ma mowy o emocjach za kierownicą z powodu skromnych silników, jakie pracują pod ich maskami. W Hondzie N-One są to 3-cylindrowe jednostki o pojemności 660 cm[sup]3[/sup]. Nawet turbodoładowany wariant rozwija jedynie około 65 KM.

Honda do spółki z Mugen Motorsports postanowiła więc postawić na modyfikacje stylistyczne malucha. Pakiet będzie obejmował zmodyfikowany tylny zderzak, poszerzone progi oraz nowy przedni zderzak z opcjonalnymi LED-owymi światłami. Poza tym warto zauważyć dwie centralnie poprowadzone końcówki układu wydechowego. Inna nowość to trzy wzory felg aluminiowych do wyboru. Planowane są także modyfikacje zawieszenia kei cara.

Honda N-One Mugen
Honda N-One Mugen

We wnętrzu Hondy N-One Mugen pojawią się aluminiowe pedały, kolorowe wstawki na desce rozdzielczej oraz wskaźnik ciśnienia doładowania (w wersjach z turbosprężarką).

Autko po takich zmianach na pewno bardziej zwróci uwagę w wielkomiejskich korkach niż jego standardowy brat. Jeżeli komuś właśnie na tym zależy, na pewno będzie z niecierpliwością czekał na cenę modyfikacji, bo ta nie została na razie ujawniona. Z chęcią przywitalibyście takiego malucha na polskich drogach czy cieszycie się, że praktycznie na 100% auto nie pojawi się na europejskich rynkach?

  • Honda N-One Mugen
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Honda N-One Mugen
  • Obraz
  • Obraz
[1/7] Honda N-One Mugen Źródło zdjęć: |

Źródło: WCF

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Szef stylistów BMW tłumaczy modę na duże grille. Chodzi o Chiny
Szef stylistów BMW tłumaczy modę na duże grille. Chodzi o Chiny
"Okropne w obsłudze". Szef Volkswagena krytykuje chowane klamki
"Okropne w obsłudze". Szef Volkswagena krytykuje chowane klamki
Sprawdzili bezpieczeństwo nowych aut. Chińczyk z poważną wadą
Sprawdzili bezpieczeństwo nowych aut. Chińczyk z poważną wadą
Nowy sprzęt na A4. Jedziesz 140 km/h? I tak dostaniesz mandat
Nowy sprzęt na A4. Jedziesz 140 km/h? I tak dostaniesz mandat
Pojechałem na giełdę w Słomczynie poszukać samochodów. Wróciłem z 50 groszami w kieszeni
Pojechałem na giełdę w Słomczynie poszukać samochodów. Wróciłem z 50 groszami w kieszeni
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów