Honda Brio LMPV - oficjalne wizualizacje

Honda Brio to niewielki hatchback produkowany z myślą o rozwijających się azjatyckich rynkach, takich jak indyjski i tajlandzki. Do gamy modelowej tego samochodu dołączyła w listopadzie wersja sedan (Honda Brio Amaze), a już niebawem do tego grona dołączy pojazd typu MPV. Japoński producent udostępnił pierwszą wizualizację tego modelu.

Obraz
Arkadiusz Gabrysiak

Honda Brio to niewielki hatchback produkowany z myślą o rozwijających się azjatyckich rynkach, takich jak indyjski i tajlandzki. Do gamy modelowej tego samochodu dołączyła w listopadzie wersja sedan (Honda Brio Amaze), a już niebawem do tego grona dołączy pojazd typu MPV. Japoński producent udostępnił pierwszą wizualizację tego modelu.

Pojazd przyjmie nazwę Honda Brio LMPV, co oznacza Low Multi Purpose Vehicle. Samochód będzie produkowany w Indonezji i powstał na potrzeby tamtejszego rynku, jednak znajdzie się również w ofercie Hondy na pozostałych rynkach wschodzących Azji.

Brio LMPV to samochód rodzinny, który będzie w stanie pomieścić 7 osób na trzech rzędach siedzeń. Pod maską znajdzie się 1,5-litrowy silnik benzynowy - jego specyfikacja nie została jeszcze ujawniona.

Miejmy nadzieję, że produkcyjna wersja Brio LMPV nie będzie zbyt wiele odbiegać od powyższej wizualizacji. Pas przedni samochodu jest standardowy dla rodziny Brio, a na bokach dostrzeżemy podobne przetłoczenia. Tył wersji LMPV prezentuje się bardzo przyzwoicie. Styliści zdecydowali się na łagodnie opadającą linię dachu, który zakończono spojlerem. Warto zwrócić uwagę na ciekawie zaaranżowane słupki D oraz zadziorny zderzak tylny.

Honda Brio LMPV ma zadebiutować w drugiej połowie września na Indonesia Motor Show. Produkcja tego modelu rozpocznie się na początku 2014 roku.

Źródło: Carscoops

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa