Frankfurt 2019: Co zaprezentuje Hyundai?

Salon we Frankfurcie w 2019 roku będzie stał pod znakiem hybryd i samochodów elektrycznych. Kolejną marką, która planuje premierę ekologicznego modelu jest Hyundai. Koreańczycy przyjadą do Niemiec z interesującym konceptem oraz zupełnie nową odsłoną modelu i10.

Koncept, czy model wyścigowy? Tego dowiemy się już za kilka tygodni.Koncept, czy model wyścigowy? Tego dowiemy się już za kilka tygodni.
Źródło zdjęć: © mat.prasowe
Aleksander Ruciński

Czym byłyby takie imprezy bez pojazdów koncepcyjnych? Nie istnieją targi motoryzacyjne bez modeli studyjnych pokazujących, w jakim kierunku zamierza podążać dana marka. Dla Hyundaia jest to przede wszystkim design i elektromobilność, czego zapowiedź będzie stanowił nowy elektryczny model koncepcyjny o odważnej stylistyce.

Na razie nie wiemy, czego dokładnie się spodziewać, ponieważ Koreańczycy poskąpili jakichkolwiek zapowiedzi. Oficjalna informacja prasowa zawiera jedynie wizualizację, która przedstawia dynamicznie narysowaną, boczną linię nadwozia. Czy jest to jednak nadwozie konceptu? Trudno powiedzieć, ponieważ na salon we Frankfurcie zaplanowano także premierę elektrycznego, sportowego pojazdu Hyundai Motorsport.

Jeśli chodzi o bardziej przyziemne propozycje, które będzie można kupić kilka miesięcy po premierze, Hyundai odsłoni zupełnie nową generację modelu i10. Sądząc po wizualizacjach, które pojawiły się w sieci, będzie to jedna z najatrakcyjniej wystylizowanych opcji w swojej klasie. Bardzo zadziorny przód prezentuje się niepowtarzalnie i pozwoli odróżnić małego Hyundaia od konkurentów.

Nowy i10 zapowiada się zadziornie.
Nowy i10 zapowiada się zadziornie. © mat.prasowe

Koreański producent ma także w planach uruchomienie nowego programu personalizacji pojazdów o nazwie "Style Set Free". Nie wiemy jeszcze na czym konkretnie ma on polegać. Przedstawiciele marki twierdzą jednak, że wzrost popularności pojazdów elektrycznych wpłynie także na możliwości ich personalizacji. Najwyraźniej Hyundai nie chce, by ekologia kojarzyła się z nudą.

Wybrane dla Ciebie

Nowe prawo UE. Bruksela chce zmian w samochodach
Nowe prawo UE. Bruksela chce zmian w samochodach
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają