Ford Transit Connect i Tourneo Connect debiutują w wersji Active

Większy prześwit, dodatkowe osłony podwozia i atrakcyjniejszy wygląd. Praktyczne Fordy doczekały się wersji Active skierowanej do klientów, którym częściej zdarza się zjechać z utwardzonych szlaków.

Większy prześwit i dodatkowe osłony to główne wyróżniki wersji Active.Większy prześwit i dodatkowe osłony to główne wyróżniki wersji Active.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

Całkiem niedawno Ford chwalił się modelami Tourneo Custom i Transit Custom w odmianie Active. Teraz przyszedł czas na kolejne warianty, które również będzie można kupić w lekko terenowym wydaniu.

Zarówno Transit Connect Active, jak i Tourneo Connect Active wyróżniają się podwyższonym o 24 mm prześwitem z przodu i 9 mm z tyłu. Poza tym klienci, którzy zdecydują się na ten wariant, mogą również liczyć na standardowe relingi dachowe, dodatkowe osłony podwozia i nakładki oraz listwy ochronne, które nie tylko chronią nadwozie, ale i nadają mu bardziej atrakcyjnego charakteru.

W obu przypadkach do wyboru jest tylko jeden silnik, choć w dwóch wariantach mocy. Mowa o dieslu 1.5 EcoBlue oferowanym w 100 i 120-konnym wydaniu. Standardowo jednostka ta jest sparowana z 6-stopniową skrzynią manualną, ale opcjonalnie można zdecydować się także na 8-stopniowy automat.

Wszyscy klienci decydujący się na wersję Active mogą liczyć m.in. na 17-calowe alufelgi, system kontroli trakcji skalibrowany z myślą o jeździe po luźnych nawierzchniach, a nawet opcjonalny mechanizm różnicowy o ograniczonym uślizgu Quaife.

Wersja Active będzie zapewno nieco droższa od standardowych wydań Connect, choć polskie ceny na razie pozostają nieznane.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/10] Źródło zdjęć: |

Wybrane dla Ciebie

Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów
"Mogą demoralizować kierowców". Ekspert o projekcie zmian w przepisach
"Mogą demoralizować kierowców". Ekspert o projekcie zmian w przepisach