Ford Mustang Mach 1 zawitał do polskich salonów. Cena jest atrakcyjna

Ostrzejszy charakter, większa moc i niepowtarzalny wygląd. Mustang Mach 1 po raz pierwszy w historii jest dostępny także w Europie, wliczając w to polski rynek. To idealna opcja dla tych, którzy chcą wyróżnić się z tłumu przy akompaniamencie V8, nie wydając przy tym walizki pieniędzy.

Mach 1 to najbardziej sportowy Mustang na polskim rynku.Mach 1 to najbardziej sportowy Mustang na polskim rynku.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

Nie oznacza to jednak, że Mustang Mach 1 jest tani. To drogi samochód, ale biorąc pod uwagę, co oferuje w zamian, wydaje się niezłą okazją. W dużym uproszczeniu jest to poprawione wydanie amerykańskiego pony cara charakteryzujące się lepszymi osiągami nie tylko na prostej, ale i w zakrętach. Od serii odróżnia je wiele znaczących detali, które składają się na smakowitą całość.

Wersję Mach 1 poznacie po podwyższonej masce, która wraz z przeprojektowanymi zderzakami, dyfuzorem i obniżonym prześwitem przekłada się na zauważalnie lepszą aerodynamikę. Wartości docisku są średnio o 22 proc. wyższe niż w przypadku standardowego Mustanga GT. Auto wyróżnia się też indywidualną kolorystyką z ozdobnymi pasami i sportowymi fotelami pokrytymi skórą.

Pod maską znajdziemy dobrze znane, 5-litrowe V8, które w tym wydaniu generuje 460 KM mocy - o 10 KM więcej niż w serii. To wynik nowego oprogramowania sterującego pracą jednostki, zmodyfikowanego dolotu i aktywnego wydechu z końcówkami o średnicy 4,5 cala.

Co więcej, Mach 1 jest dostępny zarówno z 6-stopniową skrzynią manualną, jak i automatem z 10 przełożeniami. Ile trzeba zapłacić za to zdecydowanie najbardziej sportowe wydanie w polskiej historii Mustanga?

Ford Mustang Mach 1 - ceny minimalne wersji napędowych:

  • 5.0 Ti-VCT V8 460 KM M6 - od 281 410 zł
  • 5.0 Ti-VCT V8 460 KM A10 - od 291 410 zł
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© mat. prasowe

Klienci mogą wybierać spośród wielu ciekawych kombinacji kolorystycznych opartych na rzucających się w oczy lakierach, takich jak Grabber Yellow czy Twisted Orange. Wnętrze dla odmiany jest czarne, więc nie powinno rozpraszać kierowcy, gdy ten będzie wyciskał siódme poty z wolnossącego V8. A jak wygląda kwestia wyposażenia?

Standardem są m.in. 19-calowe felgi, pełne oświetlenie LED, aktywny układ wydechowy, multimedia SYNC 3 z nawigacją satelitarną, cyfrowe zegary, kamera cofania, dwustrefowa klimatyzacja automatyczna, ambientowe oświetlenie wnętrza i podgrzewana kierownica.

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej