WAŻNE
TERAZ

Awionetka spadła koło boiska, wewnątrz dwa ciała

Force Citiline to indyjska "G-klasa", która zmieści 10 osób. Jest tania jak barszcz

Indyjski rynek motoryzacyjny rządzi się swoimi prawami, a wytwory takie jak Force Citiline są tego najlepszym przykładem. Biorąc pod uwagę stosunek przestrzeni do ceny, to prawdziwa okazja.

Force CitilineForce Citiline
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Force
Aleksander Ruciński

Trzyrzędowe SUV-y zdolne pomieścić całą rodzinę są teraz w modzie. A co powiecie na cztery rzędy siedzeń? Właśnie taką liczbą może pochwalić się Force Citiline debiutujący właśnie na indyjskim rynku. Fotele w układzie 2+3+2+3 mieszczą łącznie 10 osób. Co prawda o bagażu można tylko pomarzyć, ale to i tak imponująca wartość.

Force Citiline to rozwinięcie modelu znanego jako Trax Troofan oraz Trax Cruiser. Technicznie konstrukcja sięga początków lat 90. XX wieku i bardzo mocno przypomina Mercedesa Klasy G. Największą różnicą, poza długością nadwozia jest tak naprawdę inny pas przedni. Poza tym model ma sporo wspólnego z niemiecką terenówką.

Tak jak ona jest oparty na ramie, a pod maską skrywa nawet mercedesowskiego diesla o pojemności 2,6 litra i mocy 90 KM. Silnik sprzężono z pięciostopniową skrzynią manualną. Jest to więc wyjątkowo prosta i prawdopodobnie niezawodna konstrukcja.

O luksusach godnych mercedesa można jednak tylko pomarzyć. Dobrze, że w standardzie jest chociaż klimatyzacja. Co ważne - we wszystkich rzędach siedzeń. Swoją drogą, zasiadanie w ostatnim raczej nie będzie zbyt wygodne. Wszystko z powodu braku przesuwnych drzwi.

Są to jednak niedogodności, na które można przymknąć oko. Szczególnie, że cena nowego egzemplarza to w przeliczeniu niespełna 80 tys. zł.

  • Force Citiline
  • Force Citiline
  • Force Citiline
  • Force Citiline
  • Force Citiline
  • Force Citiline
  • Force Citiline
  • Force Citiline
  • Force Citiline
  • Force Citiline
  • Force Citiline
[1/11] Force Citiline Źródło zdjęć: Materiały prasowe | Force

Wybrane dla Ciebie

Sprawdziłem, czy całoroczne dają radę latem. Test opon w warunkach drogowych
Sprawdziłem, czy całoroczne dają radę latem. Test opon w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Verstappen dominuje we Włoszech. W McLarenie znów problemy
Verstappen dominuje we Włoszech. W McLarenie znów problemy
Są zdjęcia nowego Clio. Renault nie utrzymało tajemnicy
Są zdjęcia nowego Clio. Renault nie utrzymało tajemnicy