Fiat 500/500C America - szpanerska wersja do zakupu przez Twittera

Fiat 500/500C w Stanach Zjednoczonych to gorący temat mający zarówno zwolenników, jak i przeciwników. Włoski producent jednak nie odpuszcza i intensywnie promuje swój retrowspółczesny model nawet na europejskim rynku.

Obraz
Rafał Warecki

Fiat 500/500C w Stanach Zjednoczonych to gorący temat mający zarówno zwolenników, jak i przeciwników. Włoski producent jednak nie odpuszcza i intensywnie promuje swój retrowspółczesny model nawet na europejskim rynku.

Specjalnie dla Europejczyków pojawi się limitowana do 500 egzemplarzy wersja America. Będzie ona cechować się wyjątkowym lakierem (np. Blue America), obudowami lusterek bocznych w stylu amerykańskiej flagi, specjalną kalkomanią w barwach narodowych USA, 16-calowymi obręczami kół i kilkoma zmienionymi detalami wnętrza. Do napędu posłuży jednostka benzynowa 1,2 l o mocy 69 KM.

To jednak za mało atrakcji. Pierwszy Fiat 500/500C America Limited Edition, zakupiony tylko na drodze licytacji, będzie jeszcze bardziej zindywidualizowany. Auto oznaczone numerem #1 można kupić, biorąc udział w licytacji online nazwanej TwitBid na popularnym serwisie Twitter.

Jak licytować? Z konta na Twitterze można licytować bezpośrednio na specjalnie przygotowanej stronie internetowej, zostawiając oferty w komentarzach. Aukcja zaczęła się od 1 euro w piątek 1 marca i potrwa dwa tygodnie. Jej przebieg można śledzić online lub na specjalnym telebimie wystawionym razem z autem na stoisku Fiata w Genewie.

Najciekawsza informacja została na koniec. Co zyska zwycięzca aukcji auta oznaczonego numerem #1? Wygrawerowany nick z Twittera na na plakietce na zewnętrznym słupku B. Czy warto? Aukcja trwa dopiero od 3 dni, a cena oscyluje w granicach 10 000 euro. W promocji egzemplarzy z rocznika 2011 takie auto (poza wymienionymi wyżej dodatkowymi atrakcjami) z takim samym silnikiem kosztuje sporo mniej - od 35 000 zł. Co myślicie o takiej formie promocji?

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/4] Źródło zdjęć: |

Źródło: Fiat

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Koniec płacenia na bramkach. Idzie zmiana na chorwackich autostradach
Koniec płacenia na bramkach. Idzie zmiana na chorwackich autostradach
Elektryczny Golf później niż planowano. To kwestia pieniędzy
Elektryczny Golf później niż planowano. To kwestia pieniędzy
Potężne kary w 2026 r. Sprawdzają każdą umowę na auto
Potężne kary w 2026 r. Sprawdzają każdą umowę na auto
Szef stylistów BMW tłumaczy modę na duże grille. Chodzi o Chiny
Szef stylistów BMW tłumaczy modę na duże grille. Chodzi o Chiny
Coraz popularniejsze, ale "okropne w obsłudze". Szef marki krytykuje
Coraz popularniejsze, ale "okropne w obsłudze". Szef marki krytykuje
Rozbili chińskie auto. Poważna wada wyszła na jaw
Rozbili chińskie auto. Poważna wada wyszła na jaw
Nowy sprzęt na A4. Jedziesz 140 km/h? I tak dostaniesz mandat
Nowy sprzęt na A4. Jedziesz 140 km/h? I tak dostaniesz mandat
Pojechałem na giełdę w Słomczynie poszukać samochodów. Wróciłem z 50 groszami w kieszeni
Pojechałem na giełdę w Słomczynie poszukać samochodów. Wróciłem z 50 groszami w kieszeni
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut