Fiat 500 jako limuzyna?

Włoska firma Castagna Milano z okazji wejścia na amerykański rynek zaprezentowała dość nietypowe projekty. Są to trzy Fiaty 500 przerobione na limuzyny.

Castagna Milano Fiat 500 limuzynaCastagna Milano Fiat 500 limuzyna
Arkadiusz Gabrysiak

Włoska firma Castagna Milano z okazji wejścia na amerykański rynek zaprezentowała dość nietypowe projekty. Są to trzy Fiaty 500 przerobione na limuzyny.

Fiat 500 to niewielki pojazd, który nadaje się idealnie do miejskiego ruchu. Jednak w wersji przedłużonej z całą pewnością nie ma co liczyć na zbyt łatwe manewrowanie. Firma zaprezentowała trzy wizualizacje, które mają być zwiastunem prawdziwych samochodów. Są to LimoCity, LimoCity Presidential i LimoSun.

Każda z limuzyn została wydłużona do 5,32 m (standardowo 3,5 m), rozstaw osi wynosi teraz 4,1 m (standardowo 2,3 m), a wysokość wzrosła do pułapu 1,58 m (standardowo 1,49 m).

Castagna Milano Fiat 500 limuzyna
Castagna Milano Fiat 500 limuzyna

LimoSun jest najbardziej odważnym projektem, bazującym na otwartym nadwoziu Fiata 500. Przestrzeń pasażerska składa się z 4 foteli usytuowanych frontami do siebie, a tylna, otwarta część może być zakryta przeźroczystymi panelami.

Wersja LimoCity ma czarno-białe nadwozie oraz elektrycznie przesuwane drzwi. We wnętrzu znajduje się sofa przebiegająca przez całą część pasażerską oraz mini bar.

LimoCity Presidential to czarny egzemplarz, który napędzany jest dwoma elektrycznymi motorami. Jego prędkość maksymalną oszacowano na 160 km/h, a zasięg na 250 km.

  • Castagna Milano Fiat 500 limuzyna
  • Castagna Milano Fiat 500 limuzyna
  • Castagna Milano Fiat 500 limuzyna
  • Castagna Milano Fiat 500 limuzyna
  • Castagna Milano Fiat 500 limuzyna
  • Castagna Milano Fiat 500 limuzyna
  • Castagna Milano Fiat 500 limuzyna
  • Castagna Milano Fiat 500 limuzyna
  • Castagna Milano Fiat 500 limuzyna
[1/9] Castagna Milano Fiat 500 limuzyna Źródło zdjęć: |

Źródło: WCF

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Koniec płacenia na bramkach. Idzie zmiana na chorwackich autostradach
Koniec płacenia na bramkach. Idzie zmiana na chorwackich autostradach
Test: Toyota Hilux GR Sport II – dokładnie taka, jak trzeba
Test: Toyota Hilux GR Sport II – dokładnie taka, jak trzeba
Elektryczny Golf później niż planowano. To kwestia pieniędzy
Elektryczny Golf później niż planowano. To kwestia pieniędzy
Potężne kary w 2026 r. Sprawdzają każdą umowę na auto
Potężne kary w 2026 r. Sprawdzają każdą umowę na auto
Szef stylistów BMW tłumaczy modę na duże grille. Chodzi o Chiny
Szef stylistów BMW tłumaczy modę na duże grille. Chodzi o Chiny
Coraz popularniejsze, ale "okropne w obsłudze". Szef marki krytykuje
Coraz popularniejsze, ale "okropne w obsłudze". Szef marki krytykuje
Rozbili chińskie auto. Poważna wada wyszła na jaw
Rozbili chińskie auto. Poważna wada wyszła na jaw
Nowy sprzęt na A4. Jedziesz 140 km/h? I tak dostaniesz mandat
Nowy sprzęt na A4. Jedziesz 140 km/h? I tak dostaniesz mandat
Pojechałem na giełdę w Słomczynie poszukać samochodów. Wróciłem z 50 groszami w kieszeni
Pojechałem na giełdę w Słomczynie poszukać samochodów. Wróciłem z 50 groszami w kieszeni
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S