Fiat 500 GQ Edition - ze stylem

Fiat stara się pobić Mini w konkurencji o nazwie: kto zrobi więcej wersji specjalnych małego, modnego autka. Włoski producent nawiązał współpracę z prestiżowym magazynem GQ, a jej efekty zobaczymy już za kilka dni na targach w Genewie.

Obraz
Bartosz Pokrzywiński

Fiat stara się pobić Mini w konkurencji o nazwie: kto zrobi więcej wersji specjalnych małego, modnego autka. Włoski producent nawiązał współpracę z prestiżowym magazynem GQ, a jej efekty zobaczymy już za kilka dni na targach w Genewie.

Trudno nie zrozumieć zamysłu włoskich czy brytyjskich inżynierów, kiedy w grę wchodzą wersje specjalne Fiata 500 czy Mini. W tych małych autach jest coś takiego, co pobudza wyobraźnię, a ich stylistyka może wybaczyć wiele kolorystycznych czy nawet stylistycznych wariacji.

W przypadku współpracy z magazynem GQ obyło się bez większych kontrowersji. Auto dostało dwukolorowe nadwozie, którego dolna część jest szara, a górna czarna. Kolory oddzielone są od siebie białym paskiem umieszczonym na wysokości lamp czy lusterek.

Fiat 500 GQ Edition
Fiat 500 GQ Edition

Do tego doszły unikatowe 16-calowe alufelgi z logo GQ, które wydają się trochę za duże dla tak małego auta. We wnętrzu zmiany są o wiele bardziej ograniczone. Na uwagę zasługuje spłaszczona u dołu kierownica, ciemna deska rozdzielcza z czerwonym logo 500, skórzana tapicerka czy aluminiowe nakładki na pedały.

Na szczęście klienci będą mieli do wyboru aż cztery jednostki napędowe, począwszy od 85-konnego 0,9 l TwinAir, poprzez motor 1,2 l 69 KM i 1,4 l 100 KM, na 95-konnym turbodieslu 1,3 MultiJet skończywszy.

  • Fiat 500 GQ Edition
  • Fiat 500 GQ Edition
  • Fiat 500 GQ Edition
  • Fiat 500 GQ Edition
[1/4] Fiat 500 GQ Edition Źródło zdjęć: |

Źródło: WCF

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa