Ferrari 458 Italia czy Porsche 911 GT3 RS - co kupić? Porównanie

Ferrari vs Porsche. Odwieczna walka i ciągła rywalizacja. Wiosna już nastała (choć dziś w Polsce tego nie widać), pora więc kupić nowy, sportowy samochód. Co wybrać? Najlepiej jeden z wymienionych w tytule modeli. Dlaczego? No cóż. Każdy z nich reprezentuje elitarną sportową klasę. Pytanie tylko, na który się zdecydować? Co będzie lepsze - Porsche 911 GT3 RS czy może Ferrari 458 Italia? W odpowiedzeniu na to pytanie pomoże nam brytyjski magazyn Evo i film, jaki przygotowali jego dziennikarze.

Obraz
Mateusz Gajewski

Ferrari vs Porsche. Odwieczna walka i ciągła rywalizacja. Wiosna już nastała (choć dziś w Polsce tego nie widać), pora więc kupić nowy, sportowy samochód. Co wybrać? Najlepiej jeden z wymienionych w tytule modeli. Dlaczego? No cóż. Każdy z nich reprezentuje elitarną sportową klasę. Pytanie tylko, na który się zdecydować? Co będzie lepsze - Porsche 911 GT3 RS czy może Ferrari 458 Italia? W odpowiedzeniu na to pytanie pomoże nam brytyjski magazyn Evo i film, jaki przygotowali jego dziennikarze.

Przypomnę jedynie, iż Ferrari 458 Italia napędzany jest silnikiem V8 o pojemności 4,5-litra, który generuje moc 570KM. Jednostka ta jest umieszczona centralnie, z tyłu samochodu. Porsche 911 GT3 RS natomiast jest zasilane jednostką o pojemności 3,8-litra, która generuje moc 450KM.

Decyzja należy więc od Was. Co jest lepsze: Porsche czy Ferrari? Obejrzyjcie poniższe wideo i podzielcie się swoimi spostrzeżeniami w komentarzach.

Ferrari 458 Italia vs Porsche 911 GT3 RS | evo Magazine

Ferrari 458 Italia v Porsche 911 GT3 RS - evo Magazine part two

Źródło: carscoop

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

"Wilcze oczy" można spotkać przy drodze. Tłumaczymy, czym są
"Wilcze oczy" można spotkać przy drodze. Tłumaczymy, czym są
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny