Elektromobilność na wyciągnięcie ręki – elastyczne finansowanie Volkswagen Financial Services

Motoryzacja ewoluuje, wyraźnie widać to szczególnie na przestrzeni ostatnich kilku lat. Samochody w pełni elektryczne oraz zelektryfikowane, takie jak między innymi hybrydy plug-in, stają się coraz popularniejsze. Dla tych, którzy wciąż zastanawiają się, czy nareszcie nadszedł czas na zmianę samochodu z konwencjonalnym źródłem napędu na hybrydę lub pełnego "elektryka", Volkswagen Financial Services (VW FS) przygotował propozycję rozwiewającą wiele wątpliwości.

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
Źródło zdjęć: © Materiał partnera
Michał Gruszczyk

Czy to już czas na zmianę?

W ofercie wielu marek, takich jak Volkswagen, Audi, Seat, Cupra, Skoda, Porsche, a nawet Volkswagen Samochody Dostawcze, pojawiło się wiele propozycji samochodów zelektryfikowanych (miękkie hybrydy MHEV oraz ładowane z gniazdka hybrydy PHEV) oraz w pełni elektrycznych (BEV). Ta elektryfikacyjna rewolucja trwa i nabiera rozpędu. Kierowcy coraz wyraźniej dostrzegają zalety użytkowania samochodów ze zelektryfikowanymi jednostkami napędowymi, jak również samochodów w pełni elektrycznych. Zarówno przy zakupie samochodu do użytku prywatnego, jak i biznesowego auta z alternatywnymi rozwiązaniami napędowymi są coraz częstszym wyborem wśród polskich kierowców. Na ten fakt wpływa wiele czynników: hybrydy zużywają mniej paliwa i emitują mniej spalin do atmosfery w stosunku do samochodów z silnikami konwencjonalnymi, a auta elektryczne spalin nie emitują w ogóle. Płynność i dynamika jazdy samochodów wyposażonych w silnik elektryczny jest o wiele lepsza niż w autach wyłącznie spalinowych. Dodatkowo kierowcy samochodów elektrycznych mogą liczyć na szereg udogodnień, takich jak jazda buspasami, darmowe parkingi w miastach czy dopłaty w ramach programu zakupu samochodów elektrycznych "Mój elektryk". Zatem pytanie "Czy warto kupić elektryka lub hybrydę?" zadawane jest coraz rzadziej – korzyści są oczywiste!

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Materiał partnera

Posiadanie hybrydy elektrycznego lub hybrydy jest prostsze niż kiedykolwiek!

Gama modelowa samochodów zelektryfikowanych i elektrycznych jest dzisiaj naprawdę bardzo szeroka. Od niewielkich samochodów miejskich, przez samochody kompaktowe, rodzinne SUV-y i crossovery, do samochodów sportowych, a nawet dostawczych. Niezależnie od tego, jakiego typu auta potrzebujemy, możemy wybrać jego zelektryfikowaną lub w pełni elektryczną alternatywę. Ciągły rozwój ogólnodostępnych stacji ładowania również sprzyja wyborowi samochodów ładowanych z gniazdka. Kluczową sprawą jest jednak możliwość wygodnego użytkowania samochodu hybrydowego i elektrycznego w ramach wygodnego i elastycznego finansowania. Volkswagen Financial Services, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów i dostosowując się do rosnącej popularności pojazdów z alternatywnymi źródłami napędu, przygotował dla tych właśnie samochodów finansowanie, które sprawia, że hybrydy i elektryki są jeszcze łatwiej dostępne dla szerokiego grona użytkowników.

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Materiał partnera

Zdecyduj, czy chcesz posiadać, czy użytkować, kiedy chcesz

Zakup każdego samochodu wiąże się z koniecznością stawienia czoła wielu czynnikom, które należy wziąć pod uwagę. Jest nią na przykład utrata wartości pojazdu w czasie użytkowania, sprzedaż samochodu po kilku latach, wysoki angaż środków finansowych czy konieczność mierzenia się z obsługą serwisową po zakończeniu gwarancji. W przypadku samochodów elektrycznych i hybrydowych, które dla wielu osób są zupełną nowością, powyżej opisane kwestie, które są trudne do oszacowania przy zakupie pierwszego zelektryfikowanego lub elektrycznego auta, mogą spędzać sen z powiek. Mogą, ale nie muszą. Dzięki odpowiedniemu finansowaniu od VW FS możesz cieszyć się nowym samochodem MHEV, PHEV lub BEV na swoich warunkach. W jaki sposób? Dzięki dokładnemu dostosowaniu parametrów finansowania do swojego sposobu użytkowania pojazdu. Samochodem możesz jeździć przez dwa, trzy lub cztery lata. Po tym okresie możesz zdecydować o tym, czy chcesz mieć ten sam samochód jako swoją własność i jednocześnie zakończyć finansowanie, czy wolisz wymienić samochód na zupełnie nowy, bez konieczności wykupu dotychczas używanego, lub możesz kontynuować użytkowanie w tym samym modelu finansowania przez kolejne lata. Jedynym z największych atutów finansowania VW FS dla hybryd i elektryków jest miesięczna niska rata. Jak to możliwe? Płacisz co miesiąc jedynie za użytkowanie pojazdu, a nie spłacasz pełnej wartości samochodu jak w przypadku klasycznego kredytu lub leasingu. Dopiero pod koniec finansowania możesz zdecydować, czy chcesz wiązać się z dobrze znanym ci samochodem na dłużej, czy też chcesz wymienić go na nowy. Ważne jest także to, że finansowanie VW FS dostępne jest już od 0% wkładu własnego. Jeśli jednak zdecydujesz o tym, by wpłacić opłatę wstępną w wybranej przez Ciebie wysokości, wpłynie to na obniżenie miesięcznej raty za użytkowanie. To wspaniała możliwość na w pełni elastyczne dopasowanie finansowania do własnych potrzeb.

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Materiał partnera

Wygodne finansowanie to przyjemność z użytkowania.

Niezależnie od tego, czy potrzebujesz samochodu dostawczego, rodzinnego, czy sportowego, możesz wybrać wersję elektryczną lub zelektryfikowaną. Nie musisz decydować o jego kupnie, możesz za to użytkować auto w najwygodniejszy możliwy sposób dzięki elastycznemu finansowaniu Volkswagen Financial Services. Dostosowując parametry finansowania do własnych preferencji i potrzeb, masz pewność, że nic nie zakłóci Twojego komfortu, a Ty możesz po prostu cieszyć się jazdą nowoczesnym i ekologicznym samochodem. Więcej szczegółów na temat finansowania samochodów elektrycznych i zelektryfikowanych w finansowaniu VW FS znajdziesz na stronie https://emobility.vwfs.pl/

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa