Ekstremalne Lamborghini Huracan od Prior Design. Przede wszystkim szeroko

Huracan to obecnie najpopularniejszy model w ofercie Lamborghini, a co za tym idzie także najczęściej modyfikowany. W liczbie projektów dogania już pomału poprzednika, Gallardo i podobnie jak on zagościł w warsztacie Prior Design.

Agresywny - tak jednym słowem można opisać charakter prezentowanego Huracana.Agresywny - tak jednym słowem można opisać charakter prezentowanego Huracana.
Źródło zdjęć: © mat.prasowe
Aleksander Ruciński

Niemiecka firma tworzy dość kontrowersyjne dzieła, stawiając na wyrazistość i balansowanie na granicy przesady. Prezentowany Huracan jest tego najlepszym dowodem. Auto wręcz kipi agresją, lecz przez niektórych może zostać uznane za kiczowate. Mimo to jednego nie można mu odmówić - przyciąga uwagę i pozwala wyróżnić się z tłumu. Jakby seryjny Huracan nie był wystarczający w tej kwestii...

Głównym i najważniejszym elementem prezentowanego projektu jest kompletny pakiet aerodynamiczny, który zdecydowanie poszerza nadwozie Huracana. Włoskie superauto wyróżnia się pokaźnymi nadkolami, nakładkami progowymi, nowym, przednim zderzakiem i przebudowanym dyfuzorem.

Co ciekawe, wbrew panującej modzie, tuner nie zdecydował się na wykonanie z włókna węglowego. Wybrał mniej wytrzymałe, lecz znacznie tańsze włókno szklane. Pytanie tylko, czy właściciele Huracanów należą do grona osób, które muszą oszczędzać? Raczej nie.

Obraz
© mat.prasowe

Poza zmianami wizualnymi, Prior Design oferuje także opcjonalny zestaw zawieszenia, wyróżniającego się zmniejszonym prześwitem. Dzięki temu, potężne felgi, które także wchodzą w skład pakietu, prezentują się jeszcze lepiej. Pewnie ucierpią na tym właściwości jezdne, tak ważne w autach pokroju Huracana, ale cóż - tuning jest często sztuką dla sztuki.

Tym bardziej, że napęd pozostał bez zmian. Z drugiej jednak strony, 5,2-litrowe V10 o mocy 610 KM to więcej niż wystarczająca opcja, dzięki której setka pojawia się na liczniku już po 3,2 s, a wskazówka prędkościomierza staje na wartości 325 km/h. To nie pierwszy i zapewne nie ostatni, tuningowy projekt oparty na Huracanie. Czy udany? Wszystko jest kwestią gustu.

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/7] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Rowerzyści zapominają, a mandaty są jak dla kierowców. Nawet 2,5 tys.
Rowerzyści zapominają, a mandaty są jak dla kierowców. Nawet 2,5 tys.
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów