Ducati chroni plecy

Włoski koncern Ducati chwali się sukcesem swojej nowej kampanii na rzecz poprawy bezpieczeństwa motocyklistów. Od października zeszłego roku w Europie 5000 kierowców dostało ochraniacz na plecy. Nie jest to gadżet, który trzeba dokupować - każdy klient, który nabywa nowy motocykl tej firmy otrzymuje taki ochraniacz gratis.

Obraz
Damian Zarzycki

Włoski koncern Ducati chwali się sukcesem swojej nowej kampanii na rzecz poprawy bezpieczeństwa motocyklistów. Od października zeszłego roku w Europie 5000 kierowców dostało ochraniacz na plecy. Nie jest to gadżet, który trzeba dokupować - każdy klient, który nabywa nowy motocykl tej firmy otrzymuje taki ochraniacz gratis.

Ducati potrafi się promować, co udowodnił reklamą nowego Streetfightera. Potrafi też skupiać na sobie uwagę mediów (premiera nowego Desmosedici), dba też o fanów (bogata oferta gadżetów) oraz o klientów (nowa sieć salonów określanych jako "salony XXI wieku"). Ale ten wielki koncern nie zapomina o bezpieczeństwie, dlatego od października 2008 roku prowadzi kampanię na rzecz poprawienia bezpieczeństwa motocyklistów. Do każdego modelu oferowanego w Europie dołączony jest firmowy ochraniacz pleców.

Takich ochraniaczy pojawiło się już na Starym Kontynencie ponad 5000, więc koncern z Włoch chwali się swoim sukcesem. Ochraniacz może być używany podczas dalszych wypraw ale także w czasie codziennej jazdy ulicami wielkich miast. Łatwo go założyć i zdjąć. Ducati twierdzi, że nie jest to żaden gadżet dorzucany do motocykla, lecz przedmiot, który może ocalić życie! Jest to rodzaj sprzętu, który za jakiś czas może stanowić obowiązkowe wyposażenie kierowcy jednośladu.

Źródło: bikedevil.net

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej