Dodge Challenger SRT8 Ultimate Auto - drogowy bandyta

Na europejskich ulicach nawet standardowy Dodge Challenger może siać postrach wśród kierowców małych samochodów. Po zmianach zaproponowanych przez Ultimate Auto pony car stał się prawdziwym potworem.

Dodge Challenger SRT8 od Ultimate AutoDodge Challenger SRT8 od Ultimate Auto
Piotr Ślusarczyk

Na europejskich ulicach nawet standardowy Dodge Challenger może siać postrach wśród kierowców małych samochodów. Po zmianach zaproponowanych przez Ultimate Auto pony car stał się prawdziwym potworem.

Ultimate Auto, czyli amerykański tuner działający na Florydzie, przygotował pełny pakiet stylistyczny dla Challengera SRT8. Auto zyskało jeszcze bardziej muskularny wygląd dzięki dodatkowym wlotom powietrza, nowym zderzakom oraz tylnemu spojlerowi. Poza tym zajęto się atrapą chłodnicy, lampami oraz zastosowano układ wydechowy Magnaflow zakończony dużą, centralnie umiejscowioną końcówką.

Dodge Challenger SRT8 od Ultimate Auto
Dodge Challenger SRT8 od Ultimate Auto

Ciekawym elementem jest maska z okienkiem z Plexiglasu. Dzięki niemu można zobaczyć silnik V8, który wyposażono w kompresor Magnacharger. Poza tym Ultimate Auto postawiło na dwutonowy lakier oraz ukryte elektryczne klamki drzwi.

Zwieńczeniem modyfikacji Dodge'a Challengera SRT8 są ogromne 24-calowe obręcze Savini, na które naciągnięto opony Pirelli w rozmiarze 405/25-24 R24. Nie obyło się również bez modyfikacji we wnętrzu, gdzie znajdują się szlachetne materiały oraz bogaty system audio.

  • Dodge Challenger SRT8 od Ultimate Auto
  • Obraz
  • Dodge Challenger SRT8 od Ultimate Auto
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/25] Dodge Challenger SRT8 od Ultimate Auto Źródło zdjęć: |

Źródło: GTSpirit

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km