Dodge Challenger SRT Hellcat Liberty Walk Performance - piekielnie nisko i szeroko [galeria zdjęć]

Dodge Challenger już w momencie zjechania z linii produkcyjnej jest prawdziwą bestią. Pod jego maską pracuje 6,2-litrowe V8 HEMI, które generuje potężne 707 KM i 882 Nm momentu obrotowego. Do tego każdy Challenger SRT Hellcat standardowo wyposażony jest w hamulce Brembo z 6-tłokowymi zaciskami i 390-milimetrowymi tarczami. Właściciel jednego z takich potworów uznał, że wciąż nie jest to maszyna wystarczająco radykalna. Modyfikacje z piekła rodem zapewniło Liberty Walk Performance.

Samochód znacznie obniżono, redukując prześwit niemal do zera za pomocą zawieszenia pneumatycznego Arrex.Samochód znacznie obniżono, redukując prześwit niemal do zera za pomocą zawieszenia pneumatycznego Arrex.
Mariusz Zmysłowski
Modyfikacje Liberty Walk objęły przede wszystkim dodatkowe, przynitowane bez szczególnej finezji szerokie nadkola.
Modyfikacje Liberty Walk objęły przede wszystkim dodatkowe, przynitowane bez szczególnej finezji szerokie nadkola.
Całość osadzono na felgach PUR LG01.
Całość osadzono na felgach PUR LG01.
Czy bardzo szerokie nadwozie Challengera wygląda dobrze z jeszcze szerszymi dodatkowymi nadkolami? Tę kwestię pozostawiam do rozstrzygnięcia Wam.
Czy bardzo szerokie nadwozie Challengera wygląda dobrze z jeszcze szerszymi dodatkowymi nadkolami? Tę kwestię pozostawiam do rozstrzygnięcia Wam.
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Nagrywanie policjantów: co warto wiedzieć, by uniknąć problemów
Nagrywanie policjantów: co warto wiedzieć, by uniknąć problemów
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam