Dobra wiadomość dla właścicieli zabytków. W Polsce działalność rozpoczyna BMW Classic

Właściciele klasycznych aut i motocykli z Monachium mogą już kierować się do pierwszego w tej części Europy punktu BMW Classic. Już teraz wykonają tam remont silnika lub przegląd w swoim zabytku. Wkrótce pojawi się w tym miejscu wiele kolejnych usług.

Partner BMW Classic w Warszawie (fot. BMW)Partner BMW Classic w Warszawie (fot. BMW)
Mateusz Żuchowski

Pierwszy punkt BMW Classic w Europie środkowowschodniej powstał za sprawą starań grupy dilerskiej Fus Auto Group. Działa on wspólnie z innymi przedstawicielstwami grupy na ulicy Ostrobramskiej w Warszawie. Od teraz w miejscu tym można także wykonać przeglądy i przeprowadzić pełne remonty silników w bawarskich samochodach i motocyklach o wieku przekraczającym 20 lat.

Partner BMW Classic w Warszawie (fot. BMW)
Partner BMW Classic w Warszawie (fot. BMW)

Nowy serwis bazuje na oryginalnych częściach pozyskiwanych bezpośrednio z magazynu producenta w Monachium lub od poddostawców certyfikowanych przez niego. Współpraca z BMW Classic daje warszawskiemu serwisowi także dostęp do całej historycznej dokumentacji producenta, a więc na przykład receptur oryginalnych lakierów i schematów instalacji elektrycznej.

Usługi BMW Classic obejmują także ocenę stanu i stopnia oryginalności klasycznych modeli. Wkrótce w miejscu tym będzie można także przeprowadzić pełną renowację swojego klasyka oraz uzyskać wsparcie przy sprzedaży lub zakupie motoryzacyjnych zabytków.

Partner BMW Classic w Warszawie (fot. BMW)
Partner BMW Classic w Warszawie (fot. BMW)

Warszawski punkt BMW Classic jest pierwszym miejscem tego typu w naszej części Europy. Grupa Auto Fus uzyskała certyfikat historycznej dywizji BMW dzięki trwającej już 31 lat współpracy z niemieckim koncernem – oficjalnie reprezentuje go w Warszawie już od 1988 roku. By uzyskać rekomendację BMW Classic, polska firma musiała wysłać swoich mechaników na szkolenia do jej siedziby oraz znaleźć odpowiednie, zgodne z historycznymi oryginałami maszyny serwisowe.

Partner BMW Classic w Warszawie (fot. BMW)
Partner BMW Classic w Warszawie (fot. BMW)

Starania grupy Auto Fus otwierają polskie środowisko motoryzacji klasycznej na zupełnie nowe możliwości, które – mamy nadzieję – przyczynią się do coraz większej popularności klasycznych BMW na naszych drogach i zlotach.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/8] Źródło zdjęć: |

Wybrane dla Ciebie

Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik emitujący tyle, co nic
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik emitujący tyle, co nic
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Verstappen dominuje we Włoszech. W McLarenie znów problemy
Verstappen dominuje we Włoszech. W McLarenie znów problemy
Są zdjęcia nowego Clio. Renault nie utrzymało tajemnicy
Są zdjęcia nowego Clio. Renault nie utrzymało tajemnicy
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy