Dealer z Nowego Jorku rozbił Koenigsegga klienta

Koenigsegg CCX to jeden z najbardziej unikalnych samochodów na całym świecie. O ile mnie pamięć nie myli, to w naszym kraju nigdy jeszcze żadnego nie zauważono (a był już nawet Veyron na polskich numerach). Szwedzka firma zajmująca się produkcją modelu CCX wypuszcza każdego roku na rynek jedynie 25 sztuk tego pojazdu, z czego 10 trafia do Stanów Zjednoczonych. Łatwo więc policzyć, że szanse zobaczenia takiego pojazdu na drodze są znikome.

Koenigsegg CCXKoenigsegg CCX
Mateusz Gajewski

Egzemplarz powyżej dał się jednak przyłapać w głupim momencie. Auto zostało rozbite.

Koenigsegg CCX to jeden z najbardziej unikalnych samochodów na całym świecie. O ile mnie pamięć nie myli, to w naszym kraju nigdy jeszcze żadnego nie zauważono (a był już nawet Veyron na polskich numerach). Szwedzka firma zajmująca się produkcją modelu CCX wypuszcza każdego roku na rynek jedynie 25 sztuk tego pojazdu, z czego 10 trafia do Stanów Zjednoczonych. Łatwo więc policzyć, że szanse zobaczenia takiego pojazdu na drodze są znikome.

Egzemplarz powyżej dał się jednak przyłapać w głupim momencie. Auto zostało rozbite.

Historia tego modelu nie kończy się jednak na samym rozbiciu. Okazuje się bowiem, że jest to Koenigsegg CCX, który został oddany przez jednego z klientów w ręce dealera (zapewne celem zrobienia regularnego przeglądu). Podekscytowany dealer postanowił jednak przed zwróceniem pojazdu do właściciela, wybrać się na przejażdżkę. Wtedy właśnie zaczęły się kłopoty.

Pojazd najpierw uderzył w bramkę strażniczą, a następnie w stojące na poboczu Porsche 911 GT2. Ciekaw jestem co na to wszystko właściciel samochodu i firma ubezpieczeniowa... Wszakże samochód taki wart jest ponad 500000$ (nie wliczając kosztów naprawy oszpeconego Porsche).

Jaki z tej sytuacji wypływa morał? Uważajcie komu oddajecie kluczyki i dokumenty od swojego samochodu. Jak mówi stare przysłowie "żony i samochodu nie pożyczam"...

Źródło: carscoop

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Nowe prawo UE. Bruksela chce zmian w samochodach
Nowe prawo UE. Bruksela chce zmian w samochodach
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
To koniec Jeepa Wranglera w Polsce. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Jeśli nagrywasz policjanta, nie mów mu jednej rzeczy
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Kolejna podwyżka stawek za przejazd autostradą A2. To już druga w tym roku
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Sprawdziłem całoroczne opony latem. Test w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają
Test: Mini Countryman C – dzieci dorastają, ale pewne rzeczy się nie zmieniają